سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لینکدین چیست و عضویت در آن چه مزیت هایی دارد؟

لینکدین چیست و عضویت در آن چه مزیت هایی دارد؟

http://rozup.ir/view/2979415/Linkedin-%20Backlinka-Ir%20%20(1).jpg


نحوه بدست آوردن بک لینک از سایت لینکدین به چه صورت است؟

 در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد که چگونه از سایت معتبر لینکدین بک لینک رایگان بدست بیارید. این سایت اعتبار بسیار بالایی نزد موتورهای جستجو از جمله گوگل دارد و داشتن بک لینک از این سایت یک امتیاز مثبت بسیار خوب برای وب سایت شما به حساب می آید.

آموزش تصویری ثبت بک لینک در سایت لینکدین
 1- وارد سایت لینکدین www.linkedin.com شوید و اقدام به ساخت یک اکانت کنید
برای اینکه اکانت یا پروفایل خود بهتر و معتبرتر باشد یک عکس جدید در پروفایل خود قرار دهید و همچنین یک رزومه کاری خوب از خود بنویسید در قسمت رزومه

2- بعد از ساخت اکانت به صفحه ویرایش پروفایل خود روید برای اینکار ابتدا روی آیکن me در بالا و سمت راست صفحه کلیک کنید. مثل تصویر زیر:

 

http://rozup.ir/view/2978071/Linkedin%20-%20Backlinka-IR%20%20(1).jpg

 

سپس روی گزینه view profile کلیک کرده و در بالا و سمت راست صفحه پروفایل یک گزینه هست به نام Contact info که کنار این گزینه یک مداد است که روی مداد کلیک کنید.

 

http://rozup.ir/view/2978072/Linkedin%20-%20Backlinka-IR%20%20(2).jpg

 

3- حال که وارد صفحه ویرایش پروفایل شده اید، در قسمتی از شما سوال خواهد شد که نام وب سایت خود را بنوسید که باید آدرس دقیق وب سایت خود را وارد کرده و دسته بندی آن را نیز انتخاب کنید.

 

4- حال یک مقاله در سایت لینکدین بنویسید و یا یک عکس را منتشر کنید و وب سایت خود را به آن مقاله لینک دهید. یعنی از درون مقاله به وب سایت خود لینک دهید. کار تمام شده است و حال شما یک، بک لینک با کیفیت از سایت لینکدین دارید.

 

 

برای خواندن ادامه مقاله به لینک زیر بروید:

لینکدین چیست و مزایای SEO آن

 




ادامه مطلب

[ چهارشنبه 98/8/8 ] [ 11:44 صبح ] [ amir ]