سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رپورتاژ دائمی آلامتو alamto.com

رپورتاژ دائمی آلامتو alamto.com


http://rozup.ir/view/3312719/Alamto%20-%20Backlinka-iR%20(2).jpg

 

انتشار رپورتاژ آگهی در سایت آلامتو

رپورتاژ‌ها یکی از بهترین راه‌های کسب افزایش رتبه هستند به همین دلیل مدیران وب‌سایت‌ها در هر دوره از مدیریت‌شان به دنبال سایت‌های هستند تا بتوانند از خدمات ارائه رپورتاژ به بهترین وجه ممکن بهره ببرند. اما همانطور که می‌دانید انتخاب یک سایت مناسب برای انتشار رپورتاژ آگهی منوط به بررسی موارد مهمی است که در این مقاله به مهمترین آنها خواهیم پرداخت.

از لحاظ علمی تأثیر رپورتاژ آگهی از کلیه‌ی مواردی که برای سئو یک سایت در نظر گرفته می‌شود بیشتر است. این موضوع چه از لحاظ نظری بلکه از لحاظ تجربی نیز ثابت شده است. اما موضوع مهم در ارتباط با چگونگی پیدا کردن سایت‌های تأثیرگذار این است که حتماً باید از سایت‌هایی برای درج رپورتاژ استفاده شود که هم‌موضوع با سایت‌تان باشد. البته این بدان معنا نیست که انتشار رپورتاژ آگهی در سایت‌های غیر هم‌موضوع بی‌تأثیر است اما درصد موفقیت مورد اول بسیار بیشتر خواهد بود. همچنین استفاده از سایت‌های کاملاً بی‌ربط با موضوع سایت نیز نتیجه‌ی عکس خواهد داد.

 

 

بیوگرافی مجله اینترنتی آلامتو

مجله اینترنتی آلامتو از جمله سایت‌هایی محسوب می‌شود که در موضوعات مختلف مانند موفقیت، سرگرمی، سلامت، آشپزی، گردشگری و مجله زنان به ارائه خدمات به علاقمندان مشغول است. همانطور که از عناوین این سایت مشخص است می‌توان گفت که این سایت یک مجله‌ی بسیار خوب در خصوص موضوعات مهم روز است که سعی داشته مطالب مهم روز را بازنشر دهد. این سایت حدودا 11 سال سابقه فعالیت دارد و با استفاده از یک تیم تخصصی مشغول به فعالیت است و سال‌هاست که خدمات این‌چنینی را به کاربران ارائه می‌دهد. هدف از راه‌اندازی این سایت آشنایی کاربران بخصوص خانم‌ها با کسب درست زندگی است که می‌توان گفت با توجه به بازدیدکنندگان روزانه‌ی این سایت، تا حد زیادی دستآوردهای خوبی نیز کسب کرده‌اند.

 

 

ویژگی های درج آگهی رپورتاژ در آلامتو

از جمله انتظارتی که مدیران وب‌سایت‌ها برای درج رپورتاژ آگهی دارند این است که رپورتاژ مدنظرشان حداقل برای 24 ساعت در ابتدای اخبار سایت حفظ شود. این موضوع مهم در سایت آلامتو به خوبی رعایت می‌شود و تمامی رپورتاژ‌های ثبت شده برای دیده شدن بیشتر، توسط کاربران حداقل 1 روز در بالای مطالب نگهداری خواهد شد. توجه داشته باشید که این ویژگی در کمتر سایتی در نظر گرفته می‌شود.

 

 

خرید رپورتاژ آلامتو از بک لینکا

حال با توجه به موارد گفته شده از سایتآلامتو، اگر قصد استفاده از خدمات این سایت را دارید، بهتر است که نسبت به خرید رپورتاژ در این سایت اقدام کنید. اما چگونه می‌توانید این کار را با دغدغه‌ی کمتری انجام دهید؟ به شما وب‌مستران عزیز پیشنهاد می‌کنیم که با استفاده از سایت بک لینکا اقدام به خرید یک جایگاه مناسب برای درج رپورتاژ در سایتآلامتو کنید، چرا که استفاده از این سایت، علاوه بر تخفیفات ویژه‌ای که در هنگام خرید در اختیارتان قرار می‌دهد، می‌تواند زمان ثبت رپورتاژ را در بهترین حالت در نظر بگیرد.

 

 

آنالیز سئو سایت آلامتو www.alamto.com

www.alamto.com  
پیج اتوریتی 58
دامین اتوریتی 6
عمر دامنه 11
ضریب اعتماد 7/60
بکلینک الکسا  4000
رتبه الکسا  زیر 1800 ایران
ایندکس گوگل   12,100
اسپم اسکور  4%

 

 

ارتباط سفارش رپورتاژ در آلامتو

http://rozup.ir/view/3188313/telegram_100X100.png

 منبع مقاله: انتشار ریپورتاژ آگهی سایت آلامتو

 




ادامه مطلب

[ شنبه 99/12/23 ] [ 8:24 عصر ] [ amir ]