سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید رپورتاژ آگهی alef.ir الف از بک لینکا

خرید رپورتاژ آگهی alef.ir الف از بک لینکا


http://rozup.ir/view/3299665/Alef%20-%20Backlinka-IR%20(2).jpg

 

 

رپورتاژ آگهی سایت الف

نوشتن یک رپورتاژ آگهی که نقش بسیار تعیین کننده‌ای در پیشرفت یک سایت دارد، از اهمیت بسزایی برخوردار است. اینکه متن رپورتاژ به چه شکل باشد می‌تواند تا حد زیادی درصد موفقیت دیده شدن رپورتاژ را تعیین نماید. اگر قصد به ثبت رساندن یک رپورتاژ در یک سایت معتبر دارید، قبل از هر چیزی بر روی متن آن کار کنید و بعد به سراغ انتخاب یک وب‌سایت با اعتبار جهت ثبت رپورتاژ بروید. ما در این مطلب با فرض اینکه متن مناسبی را انتخاب کرده‌اید، قصد داریم در خصوص یکی از وب‌سایت‌های محبوب ایران صحبت کنیم که استفاده از آن بعنوان سایتی که برای ثبت رپورتاژ دارای ویژگی‌های مناسبی است، پیشنهاد می‌شود.

به طور کلی استفاده از خدمات رپورتاژ سال‌هاست که در میان مدیران وب‌سایت‌ها متداول شده است و برای بهبود و بیشتر دیدن شدن خدمات و یا محصولات‌شان مورد استفاده قرار می‌گیرد. چه بسا سایت‌های زیادی وجود دارند که با استفاده از انواع رپورتاژ توانسته‌اند راه صد ساله را یک‌شبه طی کنند و در واقع به سرعت در میان آحاد مردم دیده شوند. پر واضح است که هر چه سایت و یا خدمات یک شرکت بیشتر در انظار عمومی باشد، درصد به موفقیت رسیدن‌شان بیشتر خواهد بود. ما در این مطلب می‌خواهیم در خصوص سایت الف که یکی از سایت‌های خبری تحلیلی است، صحبت کنیم و نشان دهیم چرا برای ثبت رپورتاژ ایده‌آل به نظر می‌رسد.

 

 

بیوگرافی و عمر سایت الف

سایت الف از جمله سایت‌های خبری تحلیلی است که توسط گروهی از کارشناسان و متخصصان راه‌اندازی شده است. این سایت از سال 1385 با اهداف مختلف آغاز به کار کرد و در رأس آنها اعضای هیئت عملی دانشگاه‌ها و همچنین بعضی از کارشناسان در حیطه‌های مختلف حضور داشتند. به طور کلی هدف از ایجاد این پایگاه خبری تولید مبانی نظری در موضوعات مختلف علوم انسانی بر اساس شرایط بومی، فرهنگی و ارزشی ایران اسلامی بوده است. همچنین این وب‌سایت برای تأثیرگذاری جریان‎‌های سیاسی با هدف کمک به رشد ایران اسلامی بنا شد.

حال اگر قصد درج رپورتاژ یا بک لینک دائمی در سایت‌های معتبر دارید، یکی از انتخاب‌هایتان سایت خبری تحلیلی الف است. شاید مهمترین دلیل آن، این است که این سایت موضوعات مختلفی را پوشش می‌دهد و وب‌مستران زیادی می‌توانند از درج رپورتاژ در این سایت بهره ببرند.

 

ویژگی های آگهی رپورتاژ در سایت الف

زمانی که قصد ثبت رپورتاژ دارید، به اولین چیزی که باید فکر کنید این است که آیا سایت مدنظر هم‌موضوع با سایت شما هست یا خیر. با توجه به اینکه سایت الف در حیطه‌های مختلفی کار می‌کند، می‌توان گفت که انتخاب مناسبی برای اکثر سایت‌هاست. لذا در این خصوص مشکلی وجود ندارد و به راحتی می‌توانید این سایت را برای ثبت یک رپورتاژ انتخاب نمایید.

در مرحله‌ی بعدی باید مخاطبان یک سایت را بررسی کنید. پر واضح است که سایتی مانند الف که از الکسا رتبه‌ی 362 را در بین سایت‌های ایرانی اخذ کرده است، از لحاظ بازدیدکننده در سطح قابل قبولی قرار دارد. همچنین رتبه‌ی 10 هزار در بین سایت‌های جهانی نیز نشان می‌دهد که تعداد آی‌پی‌های یکتای روزانه روانه شده به این سایت بسیار خوب است. پس گام دوم را نیز برای انتخاب یک سایت مانند سایت الف به جهت درج رپورتاژ باید این‌گونه برداشت.

 

 

خرید رپورتاژ آگهی از بک لینکا

برای استفاده از خدمات رپورتاژ سایت الف پیشنهاد می‌کنیم که از طریق وب‌سایت بک لینکا اقدام کنید چرا که این سایت دو ویژگی مهم را در اختیار خریداران رپورتاژ قرار می‌دهد. ابتدا اینکه می‌توانید شانس بیشتری را برای تخفیف گرفتن داشته باشید و در وهله‌ی بعدی نیز ممکن است جایگاه ویژه‌تری (از لحاظ مکان درج رپورتاژ و حتی زمان درج آن) در اختیارتان قرار بگیرد.

 

 

آنالیز سئو سایت الف www.alef.ir

www.alef.ir  
پیج اتوریتی 58
دامین اتوریتی 55
عمر دامنه 14
ضریب اعتماد 7/77
بکلینک الکسا  4,700
رتبه الکسا  زیر 380 ایران
ایندکس گوگل  551,000
اسپم اسکور  4%

 

 

درج آگهی رپورتاژ در الف

http://rozup.ir/view/3188313/telegram_100X100.png

 منبع مقاله: فروش رپورتاژ اگهی سایت الف

 




ادامه مطلب

[ سه شنبه 99/12/5 ] [ 1:7 عصر ] [ amir ]