سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اهمیت بک لینک نوفالو

اهمیت بک لینک نوفالو

http://rozup.ir/view/2972728/Backlink%20NoFollow%20-%20Backlinka-IR%20(2).jpg

بک لیـنک نوفالو چیست؟

در چند سال اخیر خریـد بک لینک نوفالو افزایش چشم گیری داشته است. بک لینک نوفالو به لینکی گفته میشود که در کد HTML خود دارای صفت rel=NoFollow باشد. هنگامی که این صفت را قرار میدهیم، از موتور های جستجو درخواست ارزیابی مطلب خود و امتیازدهی را به آن نمیکنیم.اهمیت بک لینک نوفالو به اعتبار آن بستگی دارد، یعنی وقتی شما با تلاش و کوشش بسیار امتیاز سایت خود را افزایش داده اید قطعا دوست ندارید که به صورت مجانی و رایگان اعتبار سایت خود را به سایت های دیگر و یا رقیب خود اهدا کنید. یکی از مهم ترین دلیل خرید بک لینک نوفالو همین موضوع می باشد، به همین منظور شما در صورت نیاز به یک مطلب در یک سایت دیگر از بک لینکنوفالو استفاده خواهید کرد. خرید بک لینک نوفالو در دنیای امروزی کار سختی نیست. زیرا بسیاری از سایت ها در ایران وجود دارند که خرید بک لینک نوفالو را برای مشتریان خود و سئـو کاران فراهم میکنند.

اهمیت بک لینک نوفالو

بک لینک ها در سئـو مهم ترین نقش را ایفا میکنند، البته اگر به درستی تعیین شوند. اهمیت بک لینک نوفالو آنقدر زیاد است که اگر یک فرد آشنایی لازم را با سئو نداشته باشد، در برخی موارد با خرید بک لینک نوفالو از ما توانسته است جایگاه سایت خود را در گوگل ارتفا بدهد. حال اگر شما میخواهید یک رتبه خوب و قابل قبول برای سایت خود در گوگل کسب کنید باید به محتوای خوب و سئو داخلی سایت خود نیز توجه کنید و از این موارد غافل نشوید.چند نکته دیگر نیز وجود دارد که هم به اهمیت بک لینک نوفالو و هم به ارزش خرید بک لینک نوفالو می افزاید. همان طور که قبلا گفتیم اگر بک لینک ها به درستی تعیین و استفاده شوند باعث میشوند که رتبه سایت ارتقا یابد، در نتیجه کاربران بیشتری از سایت شما بازدید میکنند. یکی از این نکات که هم به اهمیت بک لینک نوفالو و هم به ارزش خرید بک لینک نوفالو می افزاید این است که به گوگل نشان میدهد که سایت شما از محبوبیت خوبی میان وب سایت های دیگر برخوردار است. از طرفی دیگر باعث افزایش اعتبار دامنه شما نزد گوگل میشود. شما با این کار به گوگل میفهمانید که درک خوبی از محتوا دارید و سایت خود را با هدفی خاص پیش می برید.این موضوع را هم در نظر بگیرید که بک لینک قوی از سایت های معتبر و پر بازدید و با ارزش نتیجه مثبت و بک لینک های ضعیف از وبسایت های اسپم و... نتیجه منفی در سئو خواهد داشت. توصیه ما به شما خرید بک لینک نوفالو از سایت های پرطرفدار و معتبر می باشد.

http://rozup.ir/view/2972728/Backlink%20NoFollow%20-%20Backlinka-IR%20(2).jpg
مزایا و ویژگی های بک لینک نوفالو
یکی از مزایا و ویژگی های بک لینک نوفالو جلوگیری از اسپم است که همین امر باعث خرید بک لینک نوفالو میشود. دنیایی که ما در آن زندگی میکنیم بی نقص نیست و هنوز سئو کارانی وجود دارند که از لینک ها به روش های بد و فریب دهنده استفاده میکنند تا بتوانند گوگل را فریب و رتبه سایت خود را افزایش دهند.قبل از ایجاد تگ نوفالو خرید بک لینک نوفالو اصلا امکان پذیر نبود چون هنوز کشف نشده بود و افراد زیادی دست به اینکار ها میزدند و با استفاده از این روش های بد و فریب دهنده پیج رنک سایت خود را به صورت مصنوعی افزایش می دادند. اما زمانی که پیج رنک توسط افرادی به نام سئو کاران سیاه کشف شد، به شکل انبوه از این روش ها استفاده می کردند. به صورت ناگهانی همه چیز سئو تبدیل به لینک ها و لینک دهی شد. هر چه لینک ها بیشتر می شد، امتیاز سایت ها هم بیشتر می شد. تمام سئو کاران در آنزمان سعی می کردند از هر سایتی بک لینک بگیرند. قسمت نظرات صفحات تبدیل به یک جهنم شده بود و انبوهی اطلاعات بی معنی و بی ربط در آنجا بود که صرفا به منظور قرار دادن لینک در آن جا بودند. بک لینک نوفالو مزایا و ویژگی های زیادی برای اینترنت داشته و دارد! اما اشتباه نکنید چون لینک های نوفالو ارزش سئو ندارند، دلیلی برای ایجاد نکردن آن ها و خرید بک لینک نوفالو نیست. در واقع اگر شما از لینک های نوفالو استفاده کنید میتوانید برای سایت خود ترافیک ارجاعی به دست بیاورید. همین موضوع باعث خرید بک لینک نوفالو شده. در طرفی دیگر سیگنال های مثبتی از طریق شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام تولید می شود که به صورت غیر قابل باوری در حال رشد هستند. این لینک ها نیز لینک های نوفالو هستند، که همین موضوع هم خرید بک لینک نوفالو را افزایش داده است. برای موفق شدن و ساخت یک برند موفق در دنیای امروزی شما نباید به این صورت فکر کنید که چه لینک هایی برای سئو مفید و ارزشمند هستند، بر عکس شما باید طوری فکر کنید که تمام لینک ها ارزشمند و مفید برای کسب و کارتان هستند و در آخر تمام این لینک ها باعث افزایش اعتبار وب سایتتان می شوند
.


 

چند تا دیگر از مزایا و ویژگی های بک لینک نوفالو که باعث خرید بک لینک نوفالو توسط سئو کاران واستفاده از آن میشودبه صورت زیر است:

·         لینک های پولی: اگر شما خیلی جدی میخواهید که گوگل به شما توجه کند بهتر است که از لینک های نوفالو در تبلیغات خود استفاده کنید، کلا سعی کنید برای افزایش پیج رنک سایت خود از بک لینک های پولی خود استفاده نکنید. در کل گوگل از من و شما زرنگ تر و همیشه یک قدم جلو تر است و روش های خیلی خیلی زیادی برای شناسایی لینک های خریداری شده دارد و تمام کسانی را که قانون های سئو را بشکنند تنبیه میکند. پس اولین و بهترین گزینه برای تبلیغات، استفاده از لینک نوفالو است. مگر این که هدف شما فقط و فقط افزایش پیج رنک سایت خودتان است.

·         جلوگیری از تکراری شدن محتوا: اگر شما دو لینک کاملا مختلف و ناهمسان از هم دارید که یکی از آن ها در یکی از صفحه های سایت خود، به صفحه خارجی و یا داخلی لینک شده است و دارای انکر تکست متفاوت هستند بهتر است که با استفاده از لینک نوفالو یکی از آنها را نادیده بگیرید. یکی دیگر از دلایل خرید بک لینک نوفالو همین موضوع است.

·         در انجمن ها

·         در بخش کامنت ها

·         هر چیزی که گوگل آن را به عنوان محتوای ضعیف و غیر قابل اعتماد میبیند.

بعضی از وب مستر ها تگ نوفالو را از قسمت کامنت ها حذف میکنند و از آن برای پاداش برای کاربرانی که کامنت می گذارند استفاده میکنند.

 http://rozup.ir/view/2972729/Backlink%20NoFollow%20-%20Backlinka-IR%20(3).jpg

تفاوت لینک های فالو و نوفالو

تفاوت لینک های فالو و نوفالو در ظاهر آن ها نیست بلکه در صفت آن هاست! برای مثال لینک فالو به صورت پیش فرض هیچ صفتی ندارد اما لینک نوفالو صفتی به اسم Nofollow دارد که اگر بخواهیم آن را توسط کد HTML نمایش دهیم به صورت Rel="Nofollow" است. در حقیقت بک لینک نوفالو ابتکار گوگل است. زمانی که همه سایت ها به صورت انبوه به هم لینک می دادند و بازار خرید بک لینک و تبادل آن به شدت اوج گرفته بود، گوگل بک لینک نوفالو را ساخت و معرفی کرد تا از بک لینک های بی ارزش جلوگیری کند و به دیگر بک لینک ها ارزش دهد و آن ها را تشخیص دهد. بعد از معرفی بک لینک نوفالو توسط گوگل، خرید بک لینک نوفالو افزایش چشمگیری داشت. در آن زمان بود که تفاوت لینک های فالو و نوفالو مشخص شد!

در طرفی دیگر تاثیر بک لینک های فالو از بک لینک های نوفالو بیشتر است، هر فردی با اندکی علم سئو میداند که تاثیر بک لینک فالو، خیلی خیلی بیشتر از بک لینک های نوفالو می باشد. اما این موضوع از خرید بک لینک نوفالو نکاسته است. در واقع و در کل بک لینک های فالو ارزش بیشتری نسبت به بک لینک های نوفالو دارند. به طوری که گوگل حتی انکر تکست ها را در آن ها منتقل نمیکند. اما در نظر داشته باشید که لینک های نوفالو هم بی تاثیر نیستند به طوری که این نوع لینک ها به صورت مستقیم روی سئو سایت شما تاثیر میگذارند، ترافیک سایت شما را افزایش و بخشی از لینک سازی طبیعی شما محسوب میشوند. پس از خرید بک لینک نوفالو چشم پوشی نکنید و سعی کنید خرید بک لینک نوفالو خود را از سایت های معتبر و پرطرفدار انجام دهید.اگر بیش از حد از لینک های فالو استفاده کنید ممکن است موتور های جستوجو شما را به عنوان یک سایت اسپمر شناسایی کند، در این مواقع استفاده از لینک های نوفالو باعث جلوگیری ما از این مشکلات میشود. که همین موضوع هم یک امتیاز به خرید بک لینک نوفالو افزوده است.این موضوع را هم فراموش نکنید که لینک های فالو و نوفالو هر دو باعث میشوند که اعتماد بین شما و کاربر ایجاد شود و همین موضوع رتبه سایت شما را تحت تاثیر قرار میدهد.

 http://rozup.ir/view/2972727/Backlink%20NoFollow%20-%20Backlinka-IR%20(1).jpg

از کدام سایت بک لینک یا تبلیغـات متنی نوفالو بخریم؟

وب سایت بکـ لینکـا در حوزه سئو و فروش بک لینک، تولید محتــوا و پشتیبانی سایت فعالیت میکند و با ارئه خـدمات سئـو باعث پیشرفت سایت و بهتـر شدن رتبـه سایت شما در گوگل می شود. و در حال حاظر بکـ لینکا با داشتن 42 سایت برای درج آگهی بک لینک نوفالو جایگاهی مناسب برای تبلیغات شما میباشد. این شیوه تبلیغات که در گوشه های هر سایت ( شناور ) فعال خواهد شد و برای افزایش ترافیک سایت و مدیران سئو کار بکار میرود. البته این نوع تبلیغات باید برای سایت تهیه شود اگر شما نیاز به تهیه ی بک لینک فالو هستید حتما از بک لینک نوفالو هم استفاده کنید تا طبیعی تر در گوگل افزایش رتـبه پیدا کنید.

لیست سایت های بک لینک نوفالو


www.3sotdownload.com
www.tem98.ir
 www.funpatogh.com
 www.rozex.rozblog.com
 
 www.abzarfarsi.ir
 www.worldwarpress.net
www.merc.ir
 roozbarooz.blogsky.com
 www.ncee2013.ir
www.ijms.ir
themes.rozblog.com
www.utstp.ir
ahoooo.rozblog.com
www.blognegin.com
www.eghlimdo.ir
rozmodel.rozblog.com
www.bmiblog.ir
www.haikubook.ir
imagesalbum.blogsky.com
www.yavasystem.com
www.etstur.ir
www.sadiqjournals.ir
www.capitelert.org
takmodel.rozblog.com
www.khassdownload.com
www.mashinearoosi.ir
www.fd2013.ir
www.asheghoneh.ir
www.abydos-workflow.com
linksee.rozblog.com
www.stipendije.net
www.iran-talar.ir
www.berooznews.org
www.sol-fox.org

www.sedayeashena.ir

www.official-census.com
www.rudarru.ir
lafzan.rozblog.com
www.lbonyadmaskan.ir
www.mdaneshvar.ir
www.hyla.ir
www.uitmetvlieg.org



هزینه درج بک لینک نوفالو در لیست 42 سایت با مدت نمـایش 1 مـاهـه 180/000 تومان

هزینه درج بک لینک نوفالو در لیست 42 سایت با مدت نمـایش 3 مـاهـه 450/000 تومان

هزینه درج بک لینک نوفالو در لیست 42 سایت با مدت نمـایش 6 مـاهـه 800/000 تومان


نمونه درج شده لینک نوفالو در وب سایت ها چگونه است؟

بک لینک نوفالو به شکل زیر در تمامی سایت ها فعال خواهد شد در بیشتر سایت ها گوشه ای ( شناور ) قرار میگیرد.

http://rozup.ir/view/2972731/Backlink%20NoFollow%20-%20Backlinka-IR%20(5).jpg

خلاصه محتوا بک لینک نوفالو

بک لینک نوفالو به لینکی گفته میشود که در کد HTML خود دارای صفت rel=nofollow باشد. هنگامی که این صفت را قرار میدهیم، از موتور های جستجو درخواست ارزیابی مطلب خود و امتیازدهی به آن نمیکنیم. اهمیت بک لینک نوفالو به اعتبار آن بستگی دارد. بک لینک نوفالو برای حفظ اعتبار سایت، افزایش ترافیک و افزایش بازدید و... استفاده می شود.




ادامه مطلب

[ یکشنبه 98/7/28 ] [ 2:5 عصر ] [ amir ]