سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش ایندکس سریع بک لینک

آموزش ایندکس سریع بک لینک

http://rozup.ir/view/2967837/INDEX%20SARY%20-%20BACKLINKA-IR%20(2).jpg

 

 

 

 

با سلام

امروز مقاله ی آموزشی جهت ایندکس شدن بک لینک یا مطالب سایت تون میپردازیم

 

سوالاتی که در این آموزش به جواب میرسید:

چگونه مطالب وب سایت خود را سریعتر در گوگل ایندکس کنیم؟

چگونه به ایندکس سریعتر بک لینک برسیم؟

چگونه می توان سریع تر بک لینک ها را به گوگل اطلاع رسانی کرد تا زودتر ایندکس و دیده شوند؟

از کجا بفهمیم که مطلب سایت ما ایندکس شده است یا خیر؟

 

همه این ها سوالاتی است که یک کارشناس سئو باید پاسخ آن را داشته باشد. وقتی شما در رقابت بالا در میان دیگر سایت ها و فروشگاه های اینترنتی هستید، این مورد نیاز است که بدانید چگونه زودتر مطالب و لینک ها را ایندکس کنید. در واقع باید ایندکس سریعتر بک لینک را وارد باشید تا بتوانید سریع تر از اثرات مفید بک لینک های جدیدتان بهره ببرید.

 

اینکه چرا باید مطالب سریعتر ایندکس شوند یک سوال اختصاصی است که پاسخ آن را باید در بهینه سازی موتور جستجو جویا شد. در واقع بک لینک سازی یک از مواردی است که می تواند به ارتقای سایت در گوگل کمک کند. به همین دلیل ایندکس سریع بک لینک سبب می شود که شما نتیجه این امر را زودتر ببینید.

 

اما اهمیت ایندکس سریع مطالب چیست و چرا باید لینک ها و مطالب سایت زودتر ایندکس شوند؟

ایندکس سریعتر بک لینک سبب می شود که شما یاد بگیرید چگونه بک لینک هایی که ساخته اید را سریعتر به گوگل نمایش دهید. اما مزیت این کار این است که برای این که گوگل بتواند فعالیت های شما را ببیند، مطالب شما باید در این موتور جستجو، ایندکس شده باشند.

این فعالیت توسط خزنده های گوگل باید صورت بگیرد. ایندکس سبب دیده شدن همه فعالیت های مفید و مضر شما خواهد شد. ساخت اصولی بک لینک برای ارتقای سایت شما مفید است، به همین دلیل باید این فعالیت را گوگل ببیند. ایندکس سریعتر بک لینک در گوگل، در رقابت های بسیار بالا نیاز است و یک سئو کار خوب می داند که باید این کار را به سرعت بیشتری انجام دهد تا در عرصه رقابت عقب نماند.

 

در ادامه می خواهیم ایندکس سریعتر بک لینک و همچنین ایندکس مطالب را برای شما توضیح دهیم تا بتوانید از این تکنیک سرعت، در بهینه سازی سایت خود نهایت استفاده را ببرید.

 

 http://rozup.ir/view/2967839/INDEX%20SARY%20-%20BACKLINKA-IR%20(3).jpg

 

آموزش ایندکس سریعتر بک لینک و مطالب به صورت گام به گام و رایگان

تولید محتوا یک استراتژی بسیار مهم می باشد که باید در بهینه سازی و سئوی وب سایت، از آن به صورت اصولی استفاده کرد. تولید محتوا بیشترین سهم را در رتبه گرفتن یک سایت و یا فروشگاه اینترنتی دارد، به همین دلیل مطالبی که جهت ارتقای سایت بارگذاری می شوند، باید ایندکس شوند. اگر شما در سطح بالای رقابت باشید و رقیبانتان به سرعت در حال ارسال محتوا و بارگذاری آن روی سایت باشند، مجبورید به فکر تولید محتوا و همچنین ایندکس سریع مطالب باشید. به غیر از تولید محتوا ، لینک سازی و وجود لینک های داخلی و خارجی به سایت شما بسیار به ارتقا رتبه ها می تواند کمک کند. لینک سازی در سایت های مختلف اجرا می شوند، اما نیاز به دیده شدن دارند تا اثر مفید خود را روی وب سایت و یا فروشگاه اینترنتی شما بگذارند. گاهی اوقات ایندکس توسط گوگل به آن سرعتی که ما میخواهیم صورت نمی گیرد، به همین دلیل در آن زمانی که حدودی تعیین کرده بودیم و انتظار داشتیم، اثرآن دیده نمی شود. به نظر شما باید چه عملی صورت بگیرد تا این کار در سرعت مناسب خودش صورت بگیرد و ما از قافله رقابت عقب نیفتیم؟ ایندکس سریعتر بک لینکدر این مقاله در اختیار شما قرار می گیرد تا شما بتوانید خود را در کورس رقابت نگه دارید. مراحلی که در ادامه ذکر میشود، کارهایی است که باید به صورت ترتیبی صورت دهید تا بتوانید در عرض چند ساعت مطالب و بک لینک های خود را در گوگل ایندکس نمایید.

 

 

معرفی چندین روش اختصاصی برای ایندکس سریع تر بک لینک ها در گوگل

1- استفاده از وبلاگ های ایرانی و خارجی برای ایندکس سریع تر

در این روش شما باید در سیستم وبلاگدهی ایرانی و خارجی عضو شید و مطالب سایت یـا بک لینک های که میسازید در اون بلاگ ها قرار بدید.

وبلاگ های ایرانی مانند: ( www.blog.ir -- www.rozblog.com --www.parsiblog.com -- www.persianblog.ir -- www.blogfa.com -- www.avablog.ir -- www.blogsky.com -- www.mihanblog.com )

وبلاگ های خارجی مانند: ( www.sites.google.com -- www.blogger.com -- www.wordpress.com )

 

2- استفاده از بخش کامنت گذاشتن

در این روش شما باید در بخش کامنت هر وب سایت یـا وبلاگ ها URL بک لینک های که ساختید برای وب سایتها کامنت کنید.

 

 

3- استفاده از شبکه اجتماعی

در این روش شما بک لینک های که ساختید در شبکه های اجتماعی شیر کنید.

مانند: ( www.facebook.com -- www.twitter.com -- www.pinterest.com -- www.cloob.com -- www.facenama.com-- www.linkedin.com )

 

4- استفاده از وب سایت های کمکی پینگ

سایت های پینگ به خزنده های موتور جستجو پیامی میفرستند و ازشون درخواست بررسی مجدد لینک سایت شما رو میکنن.

 معرفی چند سایت پینگ: ( www.indexkings.com -- www.pingomatic.com )

 

توضیحات بیشتر در مورد ساخت بک لینک رایگـان برای سایت های تازه تاسیس حتما مطالعه فرمایید.

 

 

 

روش گوگل وبمستر تولز برای ایندکس سریعتر بک لینک

ما دو روش برای انجام مراحل ایندکس سریع مطالب در نظر گرفته ایم، یکی از این موارد استفاده از گوگل وبمستر تولز می باشد. شما باید وب سایت خود را در ابتدا در وبمستر گوگل ثبت کرده باشید. در واقع این قابلیتی است که گوگل برای مدیران سایت ها فراهم کرده است تا بتوانند آن را در موتور جستجو ثبت نمایند و گوگل فعالیت آن وب سایت را بهتر زیر نظر بگیرد.

پس پیش نیاز این دو روش برای ایندکس سریعتر بک لینک، ثبت سایت شما در گوگل وبمستر می باشد. شما با داشتن یک جیمیل اختصاصی برای سایت خودتان، می توانید ثبت وب سایت را در وبمستر انجام دهید.

 

مرحله اول، کپی آدرس پیوند صفحه ای که قصد ایندکس آن را دارید:

در مرحله اول، شما باید منطقه انجام فعالیت خود را برای گوگل شرح دهید، اما چگونه؟ شما باید پیوند سایت مورد نظر را که در آن بک لینک ساخته اید یا سایت خودتان که برای آن محتوا گذاشته اید، که به آن URL گفته می شود، کپی کنید.

 

مرحله دوم، الصاق پیوند کپی شده:

برای ایندکس سریعتر بک لینک، باید پیوندی که کپی کردید، در قسمت سرچ کنسول الصاق کنید. برای این کار شما باید در این قسمت روی لینک سایتتان کلیک کنید.

بعد از این کار، باید وارد قسمت داشبورد شوید و روی گزینه Crawl که معنی خزیدن دارد، کلیک نمایید. سپس باید روی گزینه fetch as google کلیک نمایید. بعد از بارگذاری این قسمت، می توانید آدرس مورد نظر را در کادری که برای این کار در نظر گرفته شده است، الصاق (Paste) نمایید.

 

http://rozup.ir/view/2966087/Insex%20-%20Backlinka-IR%20(1).jpg

 

 

مرحله سوم، تایید ایندکس :

برای اینکه مرحله نهایی ایندکس سریعتر بک لینک در گوگلصورت بگیرد، می توانید از دکمه Fetch استفاده نمایید. با این کلیک شما لینک را در قسمت پایینی اضافه کرده اید که در روبروی آن گزینه ای به نام درخواست ایندکس (Request Index) ظاهر شده است. شما باید این درخواست را کلیک کنید تا عملیات نهایی ایندکس صورت بگیرد.

در واقع با این روش ایندکس سریعتر بک لینک، توانسته اید در عرض چند ساعت مطلب یا بک لینک مورد نظر را به گوگل نشان دهید.

 

 

روش جدید گوگل وبمستر برای ایندکس سریع مطالب

شما نیاز ندارید که از روش قدیمی حتما استفاده کنید تا بتوانید موفقیت لازم را برای ایندکس سریعتر بک لینک کسب کنید.

برای این که بتوانید از این روش استفاده کنید، دو راه پیش رو دارید. اولین راه این است که بعد از وارد شدن یه گوگل سرچ کنسول، سایتتان را انتخاب کنید و سپس در کادر بالایی که عبارت Inspect any URL در آن دیده می شود، عبارت خود را الصاق کنید تا مورد بررسی قرار گیرد.

در راه دوم برای ایندکس سریعتربک لینک، شما می توانید از منوی سمت چپ، گزینه URL Inspection را انتخاب کنید. ر این قسمت می توانید آدرس پیوند کپی شده را در کادری که مشخص گردیده است اضافه نمایید و سپس درخواست ایندکس (Request Index) را کلیک کنید.

سپس یک متنی برای شما ظاهر می شود که در آن بررسی امکان ثبت پیوند را نمایش می دهد. در صورتیکه ایندکس سریعتر بک لینک موفقیت آمیز بود، گزینه Got It که در متن جدیدی که ظاهر شده است را باید بزنید. در این متن اشاره شده است که درخواست ایندکس شما ارسال گردیده است.

 

 

http://rozup.ir/view/2966089/Insex%20-%20Backlinka-IR%20(2).png

 

 

ادامه مقاله در لینک مربوطه دنبال کنید

آموزش ایندکس سریعتر بک لینک

 

 

 




ادامه مطلب

[ یکشنبه 98/7/21 ] [ 3:56 عصر ] [ amir ]