سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقاط قوت سایت آسمونی asemooni.com

نقاط قوت سایت آسمونی asemooni.com

 

http://rozup.ir/view/3141181/Asemooni%20-%20Backlinka-IR%20(1).jpg

 

 

بیوگرافی سایت آسمونی

وب آسمونی (March 18, 2004) با هدف بالابردن سطح علمی ایرانیان و پارسی زبانان ساخته شد.

سایت آسمونی به عنوان اولین پورتال جامع اینترنتی و رسانه ای پایدار پوشش دهی کاملی را به صورت روزانه در بخش های مختلف اجتماعی انجام می دهد .اخبار روز، گردشگری، ورزش، آشپزی، آرایش و زیبایی، دکوراسیون، کسب و کار، فناوری، سبک زندگی، پزشکی و سلامت، فرهنگ و هنر، دین و اندیشه،  … سرگرمی، اطلاعات شهری و بخش های کاربردی دیگر پورتال آسمونی بخش کیوسک آسمونی است که شامل قیمت روز کالا و اجناس مختلف، روزنامه های روز، تصاویر روز، اوقات شرعی و آب و هوا بوده که در منوهای سایت قرار دارند .ما سعی کرده ایم در کلیه زمینه های اجتماعی اطلاعات دست اول و به روز را در تمام روزهای سال در پورتال آسمونی منتشر کنیم، که این مهم مورد توجه افراد جامعه و صاحبان مشاغل قرار گرفته است .بسیاری از بخش های سایت همواره با بررسی نیازهای جامعه و درخواست های بازدیدکنندگان سایت رفته رفته تکمیل و تغییر داده شده اند، که این مورد هر لحظه نیز در حال انجام است.

 

 

انتشار رپورتاژ آگهی در سایت آسمونی از نظر سئو

سایت آسمونی با رنک الکسای زیر دو هزار ایران و زیر پنجاه هزار  جهان با دامین اتوریتی عالی یکی از بهترین بستر ها برای انتشار رپورتاژ آگهی است ، همانطور که میدانیم رپورتاژ آگهی با بهبود لینک های سایت تاثیر بسازیی بر روی بهبود سئو سایت دارد و همین طور باعث میشود مقالات وب سایت در نتایج گوگل در رنک های بالاتر قرار بگیرند ، اما در واقع رپورتاژ آگهی میتواند تاثیر منفی هم داشته باشد اگر در یک بستر نامناسب انجام شود ، لینک دهی های یک وب سایت و کیفیت مطالب و همین طور رنک و ارزش وب سایت در گوگل اهمیت بسیار زیادی دارد .


 

نقاط قوت سایت آسمونیasemooni.com

گوگل هر روز ربات های جستوجو گر یا همان خزنده های خود را راهی وب سایت ها میکند، آپدیت شدن منظم وب سایت ها و همین طور مطالب با کیفیت برای آنها ارزش بسیاری دارد.

از نقاط قوت این سایت میتوان به بروزرسانی مطالب ،سرعت لود خوب زیر 5 ثانیه ، قدرت صفحه یا پیج اتـوریتی مناسب و تعداد بک لینک متوسط اشاره کرد و اسپم اسکور این سایت 1% است که خیلی کم و جایگاهی مناسب برای ارسال تبلیغات رپورتاژ و خرید بک لینک در این سایت میباشد.

 

 

مزایای سفارش رپورتاژ سایت آسمونی asemooni.com

اشتباه بزرگ در بک لینک گیری برای وب سایت : بسیاری از وبمستر ها سعی میکنند بیشترین تعداد بک لینک را برای وب سایت خود بگیرند و به کیفیت آن ها اهمیت نمیدهند .

این کار چندین مزیت دارد که وب سایت آسمونی تمام آن ها را دارد

اول اینکه شما با داشتن بک لینک با کیفیت دیگر نگران خطر آفرینی بک لینک های بی کیفیت نیستید.

دوم اینکه شما هزینه ایی به مراتب کمتر پرداخت میکنید.

 

آنالیز سئو سایت

 سایت در زمینه ی سرگرمی ، تفریحی و  نیازمندیها  مقاله های خود را منتشر میکند. رتبه جهانی این سایت 54000 جهانی و تعداد بک لینک های ثبت شده این سایت 3350 در الکسا است.

 

منبع مقاله: رپورتاژ اگهی آسمونی Asemooni.com

 




ادامه مطلب

[ پنج شنبه 99/2/25 ] [ 1:49 عصر ] [ amir ]