سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتشار رپورتاژ آگهی در سایت کنکور از نظر سئو

انتشار رپورتاژ آگهی در سایت کنکور از نظر سئو

http://rozup.ir/view/3139395/Konkur%20-%20Backlinka-iR%20(2).jpg

 

بیوگرافی سایت کنکور

سایت کنکور یک سایت جامع و منسجم است که تمامی نیازهای آموزشی دانش آموزان، کنکوری ها و دانشجویان را تامین می کند. در واقع این سایت خدمات متنوعی را برای گروه های مختلف آموزشی در دو بخش قبل از کنکور و بعد از کنکور ارائه می نماید و گستره کاربران وسیعی دارد. در این سایت انواع جزوات درسی، ویدیوهای آموزشی عرضه می شود. امکان دانلود سوالات و آزمون ها فراهم است. موسسات زیادی در این سایت معرفی می شوند. کاربران می توانند مدرسان زبده ، کتب کمک درسی و ... مورد نیاز خود را به راحتی شناسایی و با کمترین هزینه ممکن تهیه نمایند.

 

 

انتشار رپورتاژ آگهی در سایت کنکور از نظر سئو چگونه است؟

یکی از مزیت های سایت کنکورپذیرش رپورتاژ آگهی است. کسب و کار های فعال در عرصه آموزش می توانند با ثبت رپورتاژ آگهی در این سایت علاوه بر افزایش بازدید و کاربران خود، جایگاه سئو سایت خود را با گرفتن بک لینک از این سایت افزایش دهند.

 

 

نقاط قوت سایت کنکور

سایت کنکور یک سایت جامع است که انواع نیاز های آموزشی مخاطبان خود را قبل و بعد از کنکور تامین می نماید. بنابراین این سایت در یک حوزه مشخص یعنی آموزش، مخاطبان بسیار گسترده ای دارد. اگر کسب و کار شما در عرصه آموزش فعال است، تمامی کاربران این سایت می توانند مشتریان بالقوه شما باشند. دوم این که کاربران این سایت، با اعتماد به آن، انواع خدمات و محصولات مورد نیاز خود را در برهه های زمانی مختلف از آن تامین می کنند.
سئو مناسب
سرعت لود خوب

فعالیت و مطالب بروز شده

داشتن بک لینک های معمولی

برند در حوزه آموزشی

 

مزایای سفارش رپورتاژ اگهی در سایت konkur.in

با ثبت رپورتاژ آگهی در سایت کنکور می توانید میان مخاطبان و مشتریان بالقوه خود به خوبی و به دفعات مکرر دیده شوید. دسترسی به مخاطبان اصلی می تواند به شما در صرفه جویی هزینه های بازاریابی و دسترسی سریع به اهداف بازاریابی کسب و کارتان کمک نماید. این سایت می تواند در افزایش بازدید از سایت شما بسیار موثر باشد.

 

آنالیز سئوی سایت  konkur.in

این سایت در حوزه مقاله یا پروژه های درسی تحقیق آزمون دانشجویی و ... خدمت میکند. تعداد مطالب سایت بالا هست و تعداد لینک های ثبت شده در الکسا بالای 2000 لینک و رتبه جهانی این سایت 45/000 است.

 

 ارتباط جهت سفارش رپورتاژ آگهی در کنکور.این
http://rozup.ir/view/3123382/telgm.png

 

منبع مقاله: رپورتاژ آگهی در سایت کنکو Konkur.in




ادامه مطلب

[ دوشنبه 99/2/22 ] [ 10:24 عصر ] [ amir ]