سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کامنت مارکتینگ و تاثیر آن در رتبه سایت

کامنت مارکتینگ و تاثیر آن در رتبه سایت

http://rozup.ir/view/2987986/Cament%20-Backlinka-IR%20(1).jpg

 

 

 کامنت مارکتینگ که به بازاریابی دیدگاه یا بازاریابی کامنت هم مشهور است یکی از روش هایی است که خیلی از افراد و سایت های دنیا برای بهبود رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل، دریافت و افزایش بازدید کننده و همچنین افزایش فروش محصولات و خدمات مورد استفاده قرار می دهند. 

حدود 99 درصد سایت هایی که در اینترنت فعالیت می کنند یک بخش را به ارسال دیدگاه یا همان ارسال کامنت اختصاص داده اند اما معدود سایت هایی را می توانید پیدا کنید که با یک استراتژی و هدف خاص این بخش را راه اندازی کنند و شاید همین هم دلیلی باشد که در همین 99 درصد هم، سایت هایی باشند که در حدود 30 الی 40 درصد مخاطبین را به سمت خودشان جذب کرده و ارسال کامنت انجام می دهند.

2 روش تشویق کردن کاربر برای افزایش کامنت مارکتینگ

ارسال کامنت یا همان کامنت مارکتینگ اگر با تشویق کاربر همراه باشد می تواند بیشترین تأثیر را در جذب مخاطب در بر داشته باشد و این مورد هم به سود کاربر است و هم به سود سایت شما. چرا که کاربر برای دریافت بک لینک و یا حل مشکلاتش اقدام به ارسال کامنت می کند و هر چه کاربر بیشتر در سایت ماندگار شود بانس ریت یا همان نرخ فرار کاربر کمتر می شود و این مورد در دراز مدت به سود سایت خواهد بود و برای این کار می توانید از دو روش زیر استفاده کنید.

در کنار ارسال دیدگاه از این متن استفاده کنید:

1-    دیدگاه خودتان را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در کمترین و سریع ترین زمان ممکن به شما پاسخ دهند

و یا اینکه

2-    بعد از ارسال دیدگاه توسط کاربر، پاسخ هایی که به کامنت وی داده می شود را از طریق ایمیل یا پیامک به وی اطلاع رسانی کنید

اما موضوع اصلی ما ارسال دیدگاه توسط کاربران نیست. موضوع اصلی، تأثیراتی که کامنت مارکتینگ، آن هم بر اساس کلمات کلیدی است که می توانید از دیگر سایت ها دریافت کنید و به طبع این مورد تأثیر بسیار زیادی بر سئو سایت می گذارد و در این مقاله به این تأثیرات اشاره خواهیم کرد.

http://rozup.ir/view/2987987/Cament%20-Backlinka-IR%20(2).jpg


تأثیر اول: معرفی هر چه بهتر برند و نام تجاری با استفاده از کامنت مارکتینگ

به طور حتم ارسال دیدگاه یا همان کامنت مارکتینگ آن هم در سایت هایی که ارتباطی مستقیم با حوزه فعالیت شما در اینترنت دارند می تواند برند و نام تجاری شما را به کاربران و مدیران سایت ها معرفی کند و با قرار دادن کامنت های مناسب و تخصصی مطمئناً هر چه بهتر و بیشتر می توانید هم توجه کاربران را به سمت خودتان جلب کنید و هم برند اینترنتی تان را به دیگران معرفی کنید و به مرور زمان کاربرها با کسب و کار، محصولات و خدمات سایت تان آشنا خواهند شد.

تأثیر دوم: افزایش ترافیک و بازدید کننده سایت

یکی از مواردی که خیلی از کسب و کارهایی که در حوزه اینترنت فعالیت می کنند برای جذب بازدید کننده و ترافیک سایت انجام می دهند، استفاده از کامنت مارکتینگاست. می توانید به سایت هایی که در حوزه فعالیت شما قرار دارند ورود کنید و به سوالات و ابهامات کاربران به صورت کاملاً تخصصی پاسخ دهید و برای اینکه کاربر را به سمت سایت تان هدایت کنید می توانید لینک صفحه مورد نظر سایت تان را برای وی قرار دهید.

با این عمل شما هم کاربر را به عنوان یک بازدید کننده به سمت سایت هدایت خواهید کرد و هم این امکان وجود دارد که بعدها به عنوان یک مشتری دائم و وفادار کسب و کارتان تبدیل شود و این یکی از ابزارهایی است که خیلی از کسب و کارهای آنلاین از آن استفاده می کنند و ترافیک بسیار خوبی را هم به دست می آورند، البته به شرط آنکه نظرات شما آنقدر تخصصی و ارزشمند باشد که کاربر مجاب شود به سایت تان مراجعه کند و این از قدرت های کامنت مارکتینگبه شمار می رود.

تأثیر سوم: سئو سایت با دریافت کامنت مارکتینگ بهبود می باید

خیلی از سایت ها لینک های مربوط به بخش نظرات را به صورت نوفالو (no follow) فعال می کنند و این می تواند ارزش و تأثیر بک لینک دریافتی بر سئو سایت را کاهش دهد اما باز هم طبق الگوریتم های آپدیت شده گوگل همین لینک های نوفالو هم بی تأثیر در سئو سایت نیستند. البته خیلی از سایت ها هم هستند که از لینک های فالو در بخش نظرات و کامنت های خودشان استفاده می کنند و این می تواند ارزش کامنت مارکتینگ دریافتی شما را تا حد زیادی افزایش دهد.

تأثیر چهارم: برای دریافت کامنت مارکتینگ حتماً لینک را درون محتوای کامنت قرار دهید

یکی از اشتباهاتی که کاربران به هنگام دریافت کامنت مارکتینگ انجام می دهند این است که لینک سایت خودشان را در انتهای متن دیدگاه قرار می دهند. این مورد از نظر مدیر سایت فقط به عنوان دریافت لینک به حساب می آید و مدیر سایت هم به راحتی لینک مورد نظر را از درون محتوای کامنت حذف می کند و بعد از آن دیدگاه را تأیید می کند.

اما اگر لینک سایت خودتان را در درون محتوا آن هم به صورت کاملاً هوشمندانه و به گونه ای قرار دهید که هم قصد دریافت کامنت مارکتینگرا داشته باشید و هم به دیگر کاربران کمک کرده باشید، به طور حتم شانس تأیید شدنش توسط مدیر سایت هم بیشتر خواهد بود و این نوع کامنت مارکتینگمی تواند تأثیر خیلی زیادی روی افزایش بازدید و سئو سایت شما داشته باشد.

تأثیر پنجم: تغییر رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل

یکی دیگر از مواردی که با دریافت کامنت مارکتینگمی توانید به دست بیاورید این است که به مرور زمان رتبه سایت تان با توجه به کلمات کلیدی و کامنت هایی که در دیگر سایت ها به دست آورده اید در نتایج جستجوی گوگل تغییر می کند و به جایگاهی که مد نظرتان هست نزدیک و نزدیک تر خواهید شد.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که تغییر رتبه به مرور زمان انجام می شود نه اینکه به یک باره یک تغییر بزرگ را مشاهده کنید و دلیل این مورد این است که رقبای شما هم به دریافت بک لینک توجه خیلی زیادی دارند به خصوص رقبایی که در صفحه اول گوگل قرار دارند. پس در کنار کامنت مارکتینگاز دریافت دیگر بک لینک ها هم غافل نشوید.

 

منبع مقاله:  فروش کامنت در وب سایت و بلاگ ها

www.backlinka.ir

 





ادامه مطلب

[ چهارشنبه 98/8/15 ] [ 12:42 عصر ] [ amir ]