سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبلیغات متنی چه تفاوتی با بک لینک ها دارد؟

تبلیغات متنی چیست و چه تفاوتی با بک لینک ها دارد؟

 

http://rozup.ir/view/2968867/Ads%20Matni%20-%20Backlinka-IR%20(3).jpg

 

تبلیغـات متنی چیست؟

تبلیغات متنی ، نسل دوم بنر ها هستند. این نوع تبلیغات به منظور افزایش کلیک خور سایت و افزایش رتبه آن نگاشته می شوند. تبلیغات متنی می توانند پر تکرار باشند یا در یک صفحه از سایت شما قرار بگیرند. شما داخل متن این تبلیغات می توانید، بک لینک های مرتبط با آن صفحه را قرار دهید. برای مثال خدمتی از سایت خود را معرفی کنید و در ادامه بگویید برا آشنای بیشتر به لینک X مراجعه کنید. هدف این نوع تبلیغات کاهش هزینه های تبلیغاتی برای مالکان سایت ها است. وقتی شما در شرکت های طراح سایت درخواست افزایش رتبه سئو ارائه می کنید، آن ها با افزایش میزان مطالب این نوع از تبلیغات برای  شما این رویا را برآورده می کنند. این نوع تبلیغات بیشتر از رپورتاژ بر رتبه سایت موثر هستند و علت آن نحوه و زمان قرارگیری این نوع تبلیغات در سایت است. با توجه به اهمیت بالای سئو سایت در برندینگ و بازاریابی این نوع از تبلیغات باید مورد توجه مالکین و طراحان سایت ها قرار بگیرد. ایجاد این نوع از تبلیغات ویژگی های خاص خود را دارد، که عدم رعایت آن ها سبب اسپم شدن سایت و رفتن شما به سوی منجلاب نابودی می شود.

تبلیغات متنی چه تفاوتی با بک لینک ها دارد؟

برای پاسخ دادن به این سوال باید تعریف صحیحی از بک لینک ارائه شود. بک لینک ها ها نیز مانند تبلیغات متنی و حتی بیشتر از آن ها بر روی سئوی سایت تاثیر می گذارند. بک لینک در حقیقت خرید اعتبار نمایش برای صفحه ای از یک سایت دیگر یا اتصال دو صفحه مرتبط در داخل سایت شما است. بک لینک ها همان طور که می توانند رتبه سئو را افزایش دهند، می توانند نتیجه عکس نیز بدهند. این نوع تبلیغات فقط در جهت ارتقا رتبه سئو سایت هستند و اگر هم مفید نباشد زیانی هم ندارند. الگوریتم های گوگل بیشتر بر اساس بک لینک های موجود در تبلیغات متنی به صفحات یک سایت رتبه می دهند و این نوع تبلیغات به تنهایی برای افزایش سئو سایت موثر نیست. شمنا برای خرید بک لینک ها باید پول صرف کنید در حالی که برای داشتن این نوع تبلیغ نیاز به پرداخت مخارج هنگفت نیست. بک لینک های موجود در داخل متن های تبلیغاتی تا مدت زیادی می توانند روی سایت قرار بگیرند. یکی دیگر از مسائل اهمیت انتخاب صحیح بک لینک از سایت های معتبر و مرتبط است، در حالی که شما در تبلیغ متنی خود نیز می توانید مطلب تولید کنید.

 

 http://rozup.ir/view/2968866/Ads%20Matni%20-%20Backlinka-IR%20(2).jpg

 

تبلیغات متنی چه مزیتی برای کسب و کارها دارد؟

این نوع از تبلیغات برای ارتقا رتبه سایت با کمترین هزینه انجام می شود و مطمئنا اگر تـولید محتوای تبلیغات متنی به شرکت ها معتبر و فعال در این زمینه سپرده شود، بهتر خواهد بود. تمامی کسب و کار ها برای دیده شدن به این نوع تبلیغات نیازمند هستند و بدون این تبلیغات و بک لینک های موجود در آن نمی توان توقع افزایش رتبه سایت را داشت. سایتی که در صفحه اول نباشد، قدرت رقابت نخواهد داشت. بیشتر سایت های بزرگ به ایجاد بلاگ اهمیت نمی دهند و ایجاد متن میتواند سبب بهتر شدن جایگاه سایت های کوچکتر شود. اگر کسب و کاری کوچک دارید، با استفاده از این نوع تبلیغات خود را به راس گوگل و کروم ببرید. ما می توانید پخش تبلیغات متنی خود را به چندین سایت با کلیک خور بالا ارجاع دهید و از این طریق مشتریان زیادی را به دست آورید. فقط فراموش نکنید سایت های مرتبط با زمینه فعالیت خود را انتخاب کنید. مثلا اگر شما فروشنده لوازم آرایشی هستید، سعی کنید، تبلیغات متنی خود را در سایت های جذاب برای بانوان قرار دهید.

 


 http://rozup.ir/view/2968867/Ads%20Matni%20-%20Backlinka-IR%20(3).jpg

 

تبلیغات متنی چه تفاوتی با رپورتاژ دارند؟

بزرگترین تفاوت تبلیغات متنی با رپورتاژ نحوه کاربرد آن ها و بک لینک های موجود در آن است. این نوع تبلیغات بیشتر در داخل خود یک سایت به کار می رود در حالی که ریپورتاژ به سایت های دیگر ارجاع می شود. ریپورتاژ به صورت پولی و در مدتی محدود در صفات متعدد چندین سایت به نمایش گذاشته می شود، در حالی که این نوع تبلیغات در یک صفحه یا چند صفحه از خود سایت مالک به نمایش گذاشته می شود. ریپورتاژ در سایت های معتبر می تواند، کلیک خور سایت شما را بالا ببرد. برای مثال می گوییم: خیلی هال برای خرید به اینترنت مراجعه نمی کنند، ?ن ها بیشتر برای خواندن مطالب جذاب وارد اینترنت می شوند. اگر محصولات شما در کنار این مطلب جذاب با یک تیتر جذاب قرار بگیرد، مطمئنا نصفی از مخاطبین آن صفحه شما را نیز تماشا می کنند و احتمال خرید افزایش می یابد. ریپورتاژ ها از لحاظ سئو متن و رعایت نکات آن ضعیف تر از تبلیغات متنی نوشته می شوند و از این رو در بلاگ سایت نباید به کار بروند. میزان انکر تکست ها در داخل این نوع تبلیغات تا پنج عدد نیز می تواند باشد در حالی که این میزان برای یک ریپورتاژ بیشتر از سه عدد نمی تواند باشد.

  

تعرفه تبلیغات متنی به چه صورت است؟

تعرفه هر سایت براساس میزان کیفیت و رتبه سایت ارزیابی شده و در صفحه اصلی بکـ لینکـا با هر عنوان سایت مشخص کردیم.نمونه تبلیغات متنی درج شده در سایت ها از بخش بالا قابل نمایش میباشد.
تبلیغات متنی به صورت لینک ( Follow ) درج خواهد شد که برای گـوگـل بسیار اهمیت دارد و این لینک را دنبال میکند.

 

سفارش و خرید تبلیغات متنی در وب سایت های بکـ لینکـا چگونه است؟

وب سایت بکـ لینکـا با داشتن 70 سایت با کیفیت و پربازدید و در تمامی موضوعات سایت موجود دارد و جهت درج تبلیغات متنی یـا بک لینک جایگاهی مناسب برای نمایش آگهی شماست . لیست سایت ها را شما دوستان مشخص و انتخاب خواهید کرد و در کمتـرین زمان سفارش شما فعال خواهد شد.

جهت ارتباط و خرید تبلیغات متنی با آیدی تلگرام @ads_backlink در تماس باشید.

http://rozup.ir/view/2969575/Ads%20Matni%20Seffaresh%20-%20Backlinka-IR.jpg

 

خرید و سفارش تبلیغات متنی

لـطفا نـظـر خود را کامنت کنید!




ادامه مطلب

[ سه شنبه 98/7/23 ] [ 8:41 عصر ] [ amir ]