سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پشتیبانی سایت و چه وظایف و ویژگی دارد؟

پشتیبانی سایت و چه وظایف و ویژگی دارد؟


http://rozup.ir/view/2917083/Poshtibani%20-%20Backlinka-IR%20(2).jpg

 


پشتیبانی سایـت چیست؟ 

پشتیبانی سایت به مجموعه اقداماتی گفته می شود که سبب ارتقا و بروزرسانی وب سایت شما میشود.  

 تقویت نرم افزار و ، اقداماتی نظیر نگهداری نرم افزار ، خدمات مدیریت عملکرد برنامه های نگهداری سخت افزار مدیریت و ، مدیریت دارایی و نوسازی نظارت بر شبکه پشتیبانی کاربران، مدیریت پشتیبانی و خدمات پشتیبانی برنامه های کاربردی. متخصص پشتیبانی سایت و مهندس خدمات میدانی می توانند یک یا چند منبع تمام وقت به یک سایت باشند.  

   متخصصان پشتیبانی سایت و مهندسین خدمات میدانی ا کاملا ماهر و دارای مهارت خاص هستند و دارای آموزش خاص و متناسب   شبکه سازی و راه ، نرم افزاری ، با نیازهای سخت افزاری حلهای پیشرفته منحصر به فرد کاربر هستند .متخصصان پشتیبانی سایت و مهندسین خدمات میدانی مجهز به آموزش و ، مهارت های اضافی جهت رفع نیازهای روزانه (مدیریت سیستم اندازه گیری ، بهینه سازی و پشتیبانی عمومی ، به روزرسانی و کنترل )سایت هستند.

 

 

خدمات پشتیبانی سایت
خدمات پشتیبانی سایت گزینه های مختلفی را برای ارائه پشتیبانی مشتری مانند مصرف کننده به کارمندان خود ارائه   با ، می دهد .تکنسین های ماهر در زمینه فناوری اطلاعات استفاده از کاربران شما - چه از طریق کیوسک های پشتیبانی ویدیویی یا دسترسی به برنامه پشتیبانی فعالیت می کنند،    پشتیبانی یا ، تا سطح جدیدی از تجربه کاربری را برای اجرا معامله ارائه دهند .
  مزایای بسیاری را ، وب سایت هنگام ارائه خدمات به مشتری برای مشاغل فراهم کرده است .مهمترین  توانایی آن کمک به افراد از طرق مختلف است .میز راهنمایی مبتنی بر وب عامل اصلی در ارائه کمک های فوری به هر تعداد مشتری بوده است. دسترسی آسان و سریع ضروری است.

 

 

 http://rozup.ir/view/2917082/Poshtibani%20-%20Backlinka-IR%20(1).jpg

مزایای پشتیبانی سایت
وب سایت شما ابزاری قدرتمند برای بازاریابی است .یک وب سایت خوب و مناسب می تواند به شما در دستیابی به مزیت رقابتی در صنعت و بهبود چهره کسب و کار شما کمک کند . پشتیبانی سایت شما مزایای بسیاری از جمله کمک به شما برای   ارتقاء برند ،  افزایش فروش ،  دستیابی به چشم اندازها حرفه ای شما و بهبود خدمات به مشتریان را در اختیار شما قرار می دهد.در ادامه به بررسی برخی از مزایای پشتیبانی سایت می پردازیم.
 

 

سادگی در استفاده 

 

هدف واقعی برای شما و هر کس دیگری در پشتیبانی سایت این است که با شکاف بین مشتری و مشکل روبرو شوید و آنها را برطرف کنید .شما می خواهید این روند تا آنجا که ممکن است برای آنها و شما بدون دردسر باشد.
 دیگر لازم نیست ده ها حلقه جهش ، با کمک یک میز مبتنی بر وب کنید تا مشتریان شما برای رفع مشکلات خود اقدام کنند .همه چیزهایی که به آنها احتیاج خواهد داشت درست در نوک انگشتان آنهاست.
  دیگر نیازی نیست که در تمام وب سایت شرکت ، برای یک نفر یا صفحه فیسبوک برای جستجوی نیازهایش به آن ها بپردازد .  آدرس های ایمیل و سایر اطلاعات تماس ، تمام شماره های تلفن در آنجا مستقر هستند. 
  یک میز راهنما مبتنی بر وب پاسخ سؤالاتی که همه ، ثانیا ، روزه برای شما پیش می آید را در اختیار شما قرار می دهد سؤال خود را تنظیم کنید .این زمان انتظار مشتری شما را کاهش می دهد تا بتوانید به مسائل پیچیده تری کمک کنید. 


 

بهره وری

 

به راحتی یکی از بزرگترین مزیت های این نوع سیستم   امکان یادداشت و اطلاعات دقیق و به اشتراک ، پشتیبانی سایت گذاری همه آنها با همه افراد است .این یک چیز ساده است اما باعث افزایش چشمگیر عملکرد شما می شود.
  ممکن است بخواهید شخص ، اگر با مشکل پیچیده روبرو هستید دیگری را با کمی تجربه یا تخصص بیشتر وارد کنید .در سیستم   با ،  شما متخصص را ردیابی می کنید ، های خدمات قدیمی مشتری آنها صحبت می کنید و سعی می کنید اوضاع را توضییح دهید.
چنین فرآیند دستی فضای زیادی را برای خطا می گذارد .میز خدمات مبتنی بر وب به شما کمک می کند تا با قرار دادن تمام اطلاعات و یادداشت هایی که می توانید در آنجا درخواست
   برای کمک به مشتری ، کنید. متخصص آن را انتخاب می کند مجوز دریافت می کند و شما به سمت حل مشکل خود حرکت می کنید. 


 

دسترسی 

مشتری ها تمام روز فقط در خانه یا دفتر کار نمی نشینند . آنها مشغول زندگی در سراسر جهانی هستند که همواره آنها را   آنها ، با مشکلاتی روبرو می کند .اگر یک محصول خراب شود بلافاصله یک راه حل می خواهند.
پشتیبانی سایت و تلفن های هوشمند و راه حل های میز کار مبتنی بر وب راهی است که مشتریان می توانند در صورت نیاز به آن چه نیاز دارند برسند .آنها می توانند بلافاصله در هر
   مسئله خود را در مورد پرسش و پاسخ یا ، کجا که باشند پورتال پشتیبانی خود تحقیق کنند و می توانند بلیط پشتیبانی را در هر زمان و مکان ارسال کنند .آنها به زندگی خود ادامه می دهند و شما با آرامش می دانید که مشتریان بهترین نوع خدمات به مشتری را تجربه می کنند .بدون دردسر!

 

 

اما جای تعجب است که ، طبق مطالعات مختلف اخیر ، تقریبا 50 ? از کل مشاغل کوچک وب سایت ندارند.

در زیر 11 مزیت وب سایت برای مشاغل کوچک که ممکن است فکرش را نمی کنید وجود دارد:

 

 

 

1 . اثربخشی تبلیغات خود را بهبود بخشید

قرار دادن آدرس وب سایت خود بر روی کلیه مطالب تبلیغی شما به شما کمک می کند تا در معرض دید بیشتری قرار بگیرید و بازدید کنندگان را ترغیب می کنید تا ابتدا سایت شما را برای اطلاعات مورد نظر خود بررسی کنند.

 

2 . صرفه جویی در هزینه های چاپ و توزیع

یک وب سایت می تواند به عنوان بروشور یا کاتالوگ آنلاین شما عمل کند که در هر زمان قابل تغییر یا به روز رسانی است. اگر از یک سیستم مدیریت محتوا ) CMS( استفاده می کنید ، می توانید به سرعت و بدون هیچ گونه هزینه ای تغییرات را انجام دهید.

 

3 . استفاده آسان و به روز رسانی

اگر به درستی نگهداری شود ، وب سایت شما همیشه به روز و جاری خواهد بود. به راحتی بروزرسانی ها ، ویرایش ها و حذف ها از هر رایانه ای در اینترنت را انجام دهید. دیگر لازم نیست هر بار که می خواهید این کار را کنید یا یک محصول اضافه کنید ، به یک برنامه نویس مراجعه کنید.

 

4 . بازار خود را گسترش دهید

اینترنت اجازه می دهد تا مشاغل بتوانند موانع جغرافیایی را از بین بروند و توسط مشتری بالقوه ای که دارای ارتباط اینترنتی باشد ، از هرجای جهان قابل دسترسی باشند. فروش آنلاین محصولات برای شما و مشتریان شما ارزان تر و آسان تراست.

 

5 . تبلیغ و فروش محصولات و خدمات

عکس ها و توضیحات مفصلی از محصولات یا خدمات خود ارائه دهید. توضیح دهید که چرا محصولات یا خدمات شما برتر از رقبا هستند. به بازدید کنندگان نشان دهید که محصولات یا خدمات شما چگونه می توانند به آنها در زندگی شخصی یا حرفه ای کمک کنند.

 

6 . ابزار عالی برای پیدا کردن کارمندان جدید

شما می توانید موقعیت های شغلی را برای موقعیت های موجود ارسال کنید و متقاضیان می توانند درباره شرکت شما تحقیق کنند و بصورت آنلاین اقدام کنند.

 

7 . تنظیم آدرس های ایمیل

می توانید یک آدرس ایمیل شخصی برای شرکت ، خود و کارمندان خود تنظیم کنید. اگر سیستمی را برای پذیرش ایمیل در سایت خود تنظیم کرده باشید ، می توانید به روزرسانی ها ، علامیه ها ، فروش و ساعات فروشگاه تعطیلات را نیز به مشتریان خود ارسال کنید.

 

8 . ارتباطات دو طرفه

مشتریان می توانند به سرعت و به راحتی با شما تماس بگیرند ، در مورد محصولات خود بازخورد کنند یا در مورد در دسترس بودن محصول سؤال کنند.

 

9 . تحقیقات بازار ارزان

می توانید نظرسنجی بازدید کنندگان و نظرسنجی های آنلاین را برای گرفتن نبض مشتریان ارائه دهید.

 

10 . شهرت خود را بسازید

با نشان دادن دانش و تخصص در حوزه کاری خود ، متخصص شوید یا بمانید. پست ها و مقالات وبلاگ را در سایت بنویسید که به بازدید کنندگان آموزش می دهد و به آنها در درک شغل و پیشنهادات شما کمک می کند.

 

11 . بهبود خدمات به مشتری

درخواست های اطلاعاتی می توانند بلافاصله از طریق فرم های آنلاین و پاسخ دهندگان خودکار به صورت خودکار در روز یا شب مورد پردازش قرار گیرند.

 

 

جهت خواندن مقاله ی رپورتاژ آگهی از لینک مربوطه وارد شوید و آموزش درج این نوع آگهی را حتما مطالعه فرمایید.

 

http://rozup.ir/view/2917083/Poshtibani%20-%20Backlinka-IR%20(2).jpg

چرا پشتیبانی از سایت خیلی مهم است؟

شما یک وب سایت  جدید دارید و زمان زیادی را در طراحی آن و همهی آن کارها برای ایجاد مطالب برای ، صرف کرده اید وبلاگ خود و اطمینان از اینکه همه چیز عالی است، می باشد .  درسته؟ بنابراین سایت شما برای همیشه خوب است
شما در اشتباهید.


 
ما می بینیم که این اتفاق بیش از حد اتفاق می ، متأسفانه افتد .مردم سایت رؤیایی خود را می سازند و پشتیبانی سایت را فراموش می کنند زیرا فکر می کنند اکنون که کار انجام  . این سایت به عملکرد بهینه خود ادامه خواهد داد ، شده است
این درست نیست .اینترنت همیشه در حال تغییر است .هکرها باهوش تر می شوند .بستر وردپرس شما نیاز به به روزرسانی دارد .محتوای شما به سرعت کمرنگ می شود .چگونه می توانید با تمام این تغییرات کنار بیایید؟
حفظ و پشتیبانی مناسب وب سایت خود در واقع ستون اصلی
  ، موفقیت شما است .اگر به روز نشده و از آن محافظت نشود یک سایت زیبا زنده نخواهد ماند.

 

منبع: وبسایت بک لینکا




ادامه مطلب

[ سه شنبه 98/7/16 ] [ 6:59 عصر ] [ amir ]