سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های درج رپورتاژ در انجمن پرشین تولز

ویژگی های درج رپورتاژ در انجمن پرشین تولز


http://rozup.ir/view/3299551/PersianTools%20-%20Backlinka-IR%20(1).jpg


 

انتشار رپورتاژ آگهی سایت پرشین تولز

استفاده از یک رپورتاژ مناسب گامی موثر برای پیشرفت یک سایت خواهد بود. اما برای بکار بردن یک رپورتاژ باید به دو اصل مهم توجه کرد. ابتدا اینکه باید در نوشتن آن، تمامی اصول تأثیرگذار بر خواننده را رعایت کرد و در وهله‌ی بعدی باید به انتخاب یک سایت مناسب، آن هم از همه لحاظ اقدام کرد تا بدین صورت بتوان از ثبت یک رپورتاژ در یک وب‌سایت، نهایت استفاده را برد. اما سوال مهمی که در حال حاضر ممکن است ذهن‌تان را مشغول کرده باشد، نحوه پیدا کردن سایت معتبر برای درج رپورتاژ باشد.

معمولاً اگر بخواهید یک سایت را برای انتشار رپورتاژ آگهی در نظر بگیرید، به چه المان‌هایی توجه می‌کنید؟ شاید اولین موردی که بررسی می‌کنید، سابقه‌ی سایت باشد. ما هم نظر شما را تأیید می‌کنیم اما در نظر داشته باشید که همه‌ی سایت‌های باسابقه گزینه‌ی مناسبی برای درج رپورتاژ آگهی نخواهند بود و در این‌باره باید تمامی المان‌های مناسب را در نظر گرفت. حال اگر در حال حاضر قصد دارید به انتشار رپورتاژ آگهی یا بک لینک دائمی در سایت‌های باکیفیت بپردازید، ما در این مقاله پیشنهاد ویژه‌ای برایتان داریم.

 

 

بیوگرافی پرشین تولز

احتمالاً اگر صاحب یک سایت باشید، تا به حال نام سایت پرشین تولز را شنیده‌ و از امکانات فوق العاده‌ی آن که در اختیار کاربران یا وب‌مستران قرار داده است بهره برده‌ باشید. این سایت از سال 1380 فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است و از همان ابتدا چشم‌اندازهای شگرفی را در سر می‌پروراند. پرشین تولز خدمات خود را در خصوص ارائه سرویس‌های مربوط به اینترنت آغاز کرد که از جمله می‌توان به میزبانی وب، ثبت دامنه و خدماتی از این دست اشاره کرد. گفتنی است که در حال حاضر پرشین تولز به صورت 24 ساعت خدمات فنی بسیاری را به هزاران سایت فارسی زبان ارائه می‌دهد.

 

 

ویژگی های درج آگهی رپورتاژ در انجمن پرشین تولز

همانطور که عرض کردیم انجمن پرشین تولز به صورت روزانه شاهد روانه شدن آی پی‌های یکتا در بخش‌های مختلف انجمن است که این موضوع نشان از محبوبیت این سایت می‌دهد. زمانی که این انجمن را برای درج رپورتاژ انتخاب می‌کنید باید بدانید که همین ویژگی می‌تواند قدم بزرگی را برای پیشرفت سایت‌تان بردارد. در واقع کمتر سایتی وجود دارد که دارای بازدیدکنندگان واقعی باشد. پس توصیه می‌کنیم که برای انتشار رپورتاژ آگهی در سایت پرشین تولز تردیدی از این لحاظ نداشته باشید.

ضمن اینکه جایگاه این انجمن از نگاه سایت الکسا نیز بسیار ویژه است. در حال حاضر رتبه انجمن پرشین تولز در بین سایت‌های ایرانی 292 است که نشان می‌دهد که مدیران این سایت طبق برنامه‌ای که برای پیشرفت سایت‌شان در نظر داشتند، پیش رفته‌اند. این در حالی است که رتبه جهانی این انجمن نیز در حدود 9 هزار است که رتبه قابل قبولی خواهد بود.

همچنین زمانی که یک رپورتاژ در انجمن پرشین تولز منتشر می‌شود، باید انتظار این را داشته باشید که کلیک‌های بسیاری از سوی کاربران این انجمن بر روی لینک‌های متن رپورتاژتان شود، چرا که همانطور که گفتیم آی پی‌های یکتای روزانه در این سایت آنقدر زیاد است که حتی با کلیک کردن بر روی لینک‌های ورودی به سایت‌تان، الگوریتم‌های گوگل را نیز حساس کنند تا بیشتر به سایت‌تان اهمیت دهند. پس اگر از لحاظ ورودی آی پی نیز دچار تردید هستید، باید عرض کنیم که طبق تجربه مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

 

افزایش رتبه سایت با درج رپورتاژ در پرشین تولز

با ثبت رپورتاژ و دائمی بودن آن در انجمن پرشین تولز می‌توانید امیدوار باشید که در مدت کوتاهی به یک رشد مناسب دست یابید. بسیاری از سایت‌هایی که به ثبت رپورتاژ می‌پردازند فقط به صورت ماهانه یا حداکثر 6 ماهه رپورتاژ را در سایت نگهداری می‌کنند که این موضوع نه تنها برای مدیران وب‌سایت‌ها سودی ندارد، بلکه بعد از برداشتن رپورتاژ مشکلاتی نظیر افت شدید را به سایت درخواست کننده رپورتاژ تحمیل می‌کنند. اما انجمن پرشین تولز رپورتاژ ثبت شده‌تان را برای همیشه در سایت نگه خواهد داشت که این موضوع سبب بهبود رتبه سایت در بلند مدت خواهد شد.

 

 

فروش رپورتاژ سایت پرشین تولز از بک لینکا

با توجه به توضیحات ارائه شده در خصوص ویژگی‌های سایت پرشین تولز چنانچه خواهان انتشار رپورتاژ آگهی در این سایت هستید، توصیه می‌کنیم که خرید خود را بوسیله‌ی سایت بک لینکا که ارتباطی خوبی با این سایت دارد نهایی کنید. از جمله ویژگی‌های خرید رپورتاژ پرشین تولز از بک لینکا ارائه تخفیفات ویژه است که مسلماً بعنوان یک وبمستر علاقه‌ای به از دست دادن آن نخواهید داشت. برای ثبت سفارش کافی است که با راه‌های ارتباطی قرار داده شده با همکاران ما در سایت بک لینکا ارتباط برقرار کنید.

 


ارتباط جهت آگهی رپورتاژ در پرشین تولز

http://rozup.ir/view/3188313/telegram_100X100.png

 منبع کامل مقاله: فروش رپورتاژ آگهی در پرشین تولز




ادامه مطلب

[ پنج شنبه 99/11/30 ] [ 6:48 عصر ] [ amir ]