سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه درج رپورتاژ آگهی در خبر فوری

هزینه درج رپورتاژ آگهی در خبر فوری khabarfoori.com


http://rozup.ir/view/3298357/Khabarfori-Backlinka-IR%20(1).jpg

 

 

رپورتـاژ آگهی در سایت خبر فوری

نقش و تأثیر ثبت رپورتاژ آگهی برای افزایش بازدید و ارتقاء یک سایت غیرقابل انکار است. مسلماً اگر دارای یک سایت با هر موضوعی باشید، حتماً تا به الان اقدام به ثبت رپورتاژهای حرفه‌ای کرده‌اید تا نتایج مثبت آن را به جهت پیشرفت سایت‌تان مشاهده کنید. اما نکته‌ی مهمی که وجود دارد این است که انتخاب یک سایت مناسب برای درج رپورتاژ کار چندان ساده‌ای نیست و باید ویژگی‌های زیادی را برای این منظور مورد بررسی قرار داد. همانطور که می‌دانید سایت‌های زیادی با موضوعات مختلف وجود دارند که شاید با یک انتخاب درست بتوانید قدم بزرگی را در دیده شدن سایت یا خدمات‌تان بردارید.

 

 

بیوگرافی و عمر سایت خبر فوری

همانطور که از عنوان سایت خبر فوری مشخص است ساز و کار این سایت به گونه‌ای است که به منتشر کردن اخبار موثق از طریق منابع رسمی و معتبر خود مشغول است. این سایت در حیطه‌های مختلفی فعالیت می‌کند و پوشش اخبار مربوط به حوزه‌های گوناگون مانند سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و غیره را در دستور کار خود دارد. این سایت قدمت بسیار خوبی داشته و سال‌هاست که در زمینه‌های عنوان شده فعالیت می‌کند و می‌توان گفت که در بین سایت‌های خبری یک سر و گردن بالاتر از همه‌ است.

 

 

ویژگی های درج آگهی رپورتاژ در خبر فوری

یک سایت باید از هر جهت برای ثبت رپورتاژ مورد بررسی قرار بگیرد. در هر حال زمانی که اقدام به ثبت رپورتاژ می‌شود، انتظار مشاهده یک نتیجه‌ی مناسب داریم. اولین ویژگی که برای سایت خبر فوری می‌توان در نظر گرفت رتبه‌های مناسبی است که الکسا به این وب‌سایت داده است. در رتبه بندی سایت‌های ایرانی، خبر فوری در جایگاه 265 قرار دارد و این موضوع نشان می‌دهد که از طرفداران زیادی برخوردار است. همچنین رتبه جهانی این سایت در حدود 4700 است که یک رتبه قابل توجه خواهد بود. در نظر داشته باشید که سایت خبر فوری را می‌توان به زبان انگلیسی نیز در دسترس داشت و احتمالاً جایگاه جهانی این سایت نیز به همین دلیل است. پس اولین شرط برای درج رپورتاژ آگهی در سایت خبر فوری رتبه بسیار خوب این سایت است که بدون هیچ مشکلی در اختیارتان خواهد بود.

همچنین بازدیدکنندگان روزانه‌ی این سایت به هزاران نفر می‌رسد که آماری خیرکننده است. زمانی که یک رپورتاژ درج می‌شود انتظار می‌رود که متن رپورتاژ که ممکن است هر چیزی باشد، بیشتر دیده شود و این امکان با درج بک لینک دائمی در خبر فوری امکان‌پذیر خواهد بود.

 

 

رپورتاژ سایت خبر فوری  چه کمکی برای ارتقا رتبه سایت شما انجام میدهد؟

همانطور که می‌دانید لینک‌های خارجی که سبب افزایش ورودی به سایت می‌شوند، از اهمیت زیادی برخوردار هستند. یکی از این لینک‌های خارجی در رپورتاژها نقش آفرینی می‌کند و اگر رپورتاژ ثبت شده در سایت معتبری مانند خبر فوری قرار بگیرد، می‌توان شاهد هجوم آی پی‌های مختلف به سایت مبدأ شد که این موضوع در درجه اول رتبه لینکی که بر روی آن کلیک شده را افزایش خواهد کرد و در وهله‌ی بعدی به افزایش رتبه کلی سایت کمک خواهد کرد.

 

 

هزینه انتشار رپورتاژ آگهی در خبر فوری

 

رپورتاژ آگهی دائمی
 درج 3 لینک فالو
نمونه رپورتاژ خبر فوری
هزینه رپورتاژ آگهی 850/000 تومان

 

سفارش آگهی رپورتاژ در خبر فوری

http://rozup.ir/view/3188313/telegram_100X100.png

  منبع مقاله: درج رپورتاژ آگهی سایت خبر فوری

 




ادامه مطلب

[ سه شنبه 99/11/28 ] [ 7:41 عصر ] [ amir ]