سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیوگرافی و عمر سایت باشگاه خبرنگاران جوان yjc.ir

بیوگرافی باشگاه خبرنگاران جوان yjc.ir


http://rozup.ir/view/3297154/Javan%20-%20Backlinka-IR%20(1).jpg

 

رپورتاژ آگـهی در سایت باشگاه خبرنگاران جوان

امروزه تجارت الکترونیک در دنیای اینترنت بیش از پیش شده است و همه‌ی افرادی که از طریق یک سایت به کسب درآمد می‌پردازند، نیازمند روش‌هایی هستند تا با استفاده از آن بتوانند به معرفی یا فروش بیشتر کسب و کار یا محصولات‌شان بپردازند. در این میان ثبت رپورتاژ یکی از روش‌هایی است که بیشترین تأثیر را در گسترش و معرفی یک محصول یا خدمات دارد. درج رپورتاژ برای صاحبان سایت از روش‌هایی محسوب می‌شود که در پیشرفت سایت‌شان بسیار موثر خواهد بود به طوری که به طور قطع می‌توان عنوان کرد که این روش از دیگر روش‌های شناساندن خدمات یک سایت ارزنده‌تر است.

با این حال باید در نظر گرفت که هر سایتی نمی‌تواند بعنوان یک سایت مبدأ برای درج رپورتاژ آگهی انتخاب شود. پر واضح است که یک سایت باید دارای ویژگی‌های مناسبی باشد تا بتواند از آن بعنوان یک سایت با اعتبار به جهت ثبت رپورتاژ آگهی استفاده کرد. ما در این مقاله قصد داریم در خصوص یکی از سایت‌های نام‌آشنا که به طور حتم حتی از طریق گیرنده‌های تلویزیونی نیز با نام آن روبرو شده‌اید، صحبت کنیم، چرا که این سایت تمامی ویژگی‌های مناسب برای درج رپورتاژ آگهی را دارد. سایت مدنظر ما برای این مقاله وب‌سایت باشگاه خبرنگاران جوان است.

 

بیوگرافی و عمر سایت باشگاه خبرنگاران جوان

اگر سری به سایت باشگاه خبرنگاران جوان بزنید، خواهید دید که این سایت در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کند که از جمله مهمترین آنها می‌توان به بخش‌هایی نظیر سیاسی، بین الملل، ورزشی، اجتماعی و اقتصادی اشاره کرد. این موضوع می‌تواند نقطه‌ی عطفی برای سایت‌هایی باشد که در این زمینه‌ها مشغول به فعالیت هستند، چرا که به راحتی می‌توانند از ثبت رپورتاژ آگهی در این سایت بهره ببرند. گفتنی است که سایت باشگاه خبرنگاران جوان سابقه‌ای نسبتاً طولانی در دنیای وب دارد و تأسیس آن تقریباً به سال 1387 بر می‌گردد و همانطور که ملاحظه می‌کنید، قدمت بسیار خوبی دارد. ضمن اینکه این سایت از همان ابتدا در شبکه‌های گسترده‌ی مجازی نیز فعالیت داشته است و اصلاً همین امر سبب پیشرفت فوق العاده‌ی این سایت در میان عموم شده است.

 

 

ویژگی های درج آگهی رپورتاژ در باشگاه خبرنگاران جوان

یک سایت باید چندین ویژگی مهم برای درج رپورتاژ داشته باشد. شاید اولین موردی را که بهتر است بررسی کنیم، به رنکینگ الکسای آن مربوط باشد. به طور حتم سایت الکسا بر اساس بازدیدکنندگان و کلیک‌هایی که بر روی کلیه‌ی لینک‌های یک سایت می‌شود، رتبه‌ای را برای آن لحاظ می‌کند که در این رابطه برای سایت باشگاه خبرنگاران جوان رتبه بسیار مناسب 53 را در نظر گرفته است که این امر نشان می‌دهد این وب‌سایت محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد. از طرف دیگر الکسا رتبه جهانی این وب‌سایت را 1377 نشان می‌دهد که این دو موضوع نشان‌دهنده‌ی مناسب بودن این سایت برای درج رپورتاژ آگهی است.

 

 

آنالیز سئو سایت باشگاه خبرنگاران جوان www.yjc.ir

www.yjc.ir  
پیج اتوریتی 66
دامین اتوریتی 85
عمر دامنه 12
ضریب اعتماد 8/58
بک لینک الکسا  16,100
رتبه الکسا  زیر 60 ایران
ایندکس گوگل  4,500,000
اسپم اسکور  43%

 


سفارش آگهی رپورتاژ در باشگاه خبرنگاران جوان

http://rozup.ir/view/3188313/telegram_100X100.png

  منبع مقاله از: درج رپورتاژ آگهی سایت باشگاه خبرنگاران جوان

 




ادامه مطلب

[ دوشنبه 99/11/27 ] [ 1:12 عصر ] [ amir ]