سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های انتشار رپورتاژ آگهی در تجارت نیوز

ویژگی های انتشار رپورتاژ آگهی در تجارت نیوز چیست

http://rozup.ir/view/3188316/TejartNews-Backlinka%20(1).jpg

 

 

 برای دیده شدن و کسب اعتبار، خرید رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر یکی از راه های بسیار خوبی‌ست که اکثر وبمستران به کرات آن را انجام می دهند. حال اینکه در چه سایت های معتبری اقدام به خرید رپورتاژ آگهی و بک لینک شود، یکی از دغدغه های بحق مدیران سایت می باشد. اگر به فکر دیده شدن در سطح کلان هستید، استفاده از خبرگزاری‌هایی مانند تجارت نیوز یک محرک بسیار خوب برای این هدف خواهد بود.

 

بیوگرافی سایت تجارت نیوز

از جمله سایت هایی که در زمینه اقتصاد ایران و جهان مشغول به فعالیت است، رسانه تجارت نیوز نام دارد. این سایت که بیش از 13 سال که از سال 2007 میلادی شروع فعالیت کرده که، دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. ناگفته نماند که این سایت به هیچ ارگانی وابسته نیست و به بخش خصوصی تعلق دارد.

 

ویژگی های انتشار رپورتاژ آگهی در تجارت نیوز چیست؟

با توجه به اینکه به صورت روزانه هزاران مخاطب به سایت تجارت نیوز مراجعه می کنند، با خرید رپورتاژ آگهی در سایت تجارت نیوز این امکان برای شما فراهم می شود که مطالب و یا کسب و کارتان را به افراد بیشتری نمایش دهید. در نظر داشته باشید که طیف گسترده ای از مردم مطالب این رسانه را زیر نظر داشته و شانس این را خواهید داشت تا از همه طیف کاربر، رپورتاژ آگهی شما را مشاهده کنند.

رپورتاژ های منتشر شده در سایت های خبری، به این دلیل که با عناوین خبری در سایت قرار داده می شوند، شانس بالاتری برای دیده شدن دارند. به طور حتم اگر یک رپورتاژ با عنوان خبری گونه را در سایتی با موضوع پزشکی قرار دهید، بازدهی آن مانند بازدهی انتشار آن در یک سایت خبری مانند تجارت نیوز نخواهد بود.

همچنین به دلیل آنکه سایت های خبری مانند رسانه تجارت نیوز مورد اعتماد بیشتر مردم قرار دارد، با انتشار رپورتاژ آگهی در آن می توانید بخشی از این اعتبار را برای سایت خود نیز کسب کنید. پر واضح است که هر چه تعداد خرید رپورتاژ آگهی در سایت تجارت نیوز بیشتر باشد، اعتماد بدست آمده چند برابر خواهد شد.

 

تجارت نیوز از نظر سئو و رتبه چگونه است؟

سئوی مناسب سایت تجارت نیوز یکی از مواردی است که باعث شده این سایت در بین سایت های معروف و پربازدید ایران قرار بگیرد. جالب است بدانید در حال حاضر رتبه رسانه تجارت نیوز در بین سایت های ایرانی حدوداً 22 و رتبه جهانی این سایت 531 است. این عدد و ارقام نشان از پیشرفت روزافزون سایت تجارت نیوز دارد. گوگل، سایت هایی که عمر بسیار بالایی دارند را بیشتر مورد توجه قرار می دهد و از آنجایی که رسانه تجارت نیوز حدود 13 سال است که مشغول به فعالیت است، خیلی خوب مورد توجه الگوریتم های گوگل قرار می گیرد و این یعنی اگر اقدام به خرید رپورتاژ آگهی در سایت تجارت نیوز کنید، می توانید شانس بیشتری را برای دیده شده و کسب اعتبار داشته باشید.

 

http://rozup.ir/view/3138354/Reportazh%20Kochak-%20Backlinka-IR.gif

منبع مقاله از: رپورتاژ آگهی تجارت نیوز tejaratnews.com

 




ادامه مطلب

[ جمعه 99/5/31 ] [ 2:30 عصر ] [ amir ]