سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید پکیج پرفروش رپورتاژ آگهی

خرید پکیج پرفروش رپورتاژ آگهی


http://rozup.ir/view/3181472/3Repor%20-%20Backlinka-IR.jpg

 

 

رپورتاژ آگهی چیست؟

یک مقاله تحت عنوان خلاصه از خدماتی که در یک سایت انجام میدهند و بطور غیر مستقیم در سایز سایت های باکیفیت و معتبر انتشار پیدا میکند. اینکار باعث رشد و افزایش ترافیک و افزایش لینک های خارجی در سایت مقصد میشود که موجب رتبه بالاتری در گوگل دست پیدا کند.

آیا رپورتاژ آگهی یا خبری برای رشد کلمات سایت در گوگل موثر است؟

بله، در واقع بهترین حالت برای افزایش رتبـه سایت دریافت بک لینک و رپورتاژ آگهی است که به شما کمک میکنه تا لینک های خارجی دامین شما بالا بره و این باعث افزایش سرعت ایندکس مطالب کمک میکنه هر چی تعداد لینک بالاتر باشه کیفیت دامین و قدرت صفحه یا دامین اتوریتی اون سایت بیشتر است. البته برای خرید بک لینک حتما با مشاورین سایت جهت راهنمایی در ارتباط باشید. برای تهیه ی رپورتاژ چون از یک مقاله اختصاصی سایت تون معرفی میشه شما در ماه میتونید از چندین سایت خبرگزاری های پربازدید برای دریافت رپورتاژ استفاده نمایید. فقط باید مقاله و عنوان تکراری نباشد. حتما سعی کنید از مطلب یونیک، خوانا و سئـو شده از نظر گوگل تولید محتوا انجام و انتشار دهید.

 

 

بهترین زمان انتشار رپورتاژ آگهی در سایت ها چه ساعاتی است؟

انتشار آگهی در سایت های خبرگزاری پرترافیک ساعات پرخبر روز یا آپدیت هر سایت بستگی دارد. ولی پیشنهاد ما در ساعات 21 شب یـا 11 ظهر صورت گیرد که بیشترین ترافیک و بازدید سایت ها در این زمان ها است.

 

 

معرفی 3 سایت خبری پرفروش رپورتاژ خبری

1: خبرگزاری ایسنا

سایت ایسنا به عنوان اولین سایت خبری جمهوری اسلامی ایران شناخته می شود که دارای یک هویت دانشجویی است. این خبرنگاری که هدف اصلی آن ارائه اخبار شفاف، دقیق و بروز بوده در سال 1378 به رسمیت شناخته میشود.

 

2: خبرگزاری تسنیم

خبرگزاری تسنیم با در نظر گرفتن دو حوزه‌ی وسیع کاری در داخل و خارج کشور تلاش دارد اهداف خود را در جهت آگاهی از خبر ها به کاربران سایت منتقل کند. تسنیم با عمر 8 سال فعالیت در حوزه خبری توانسته کاربران زیادی و ترافیک بالای برای سایت خود جلب کند.

 

3: خبرگزاری عصرایران

سایت عصر ایران یکی از وب سایت های ایرانی بسیار معتبر و به روزی است و با ورود به این وب سایت اینترنتی از دنیای اخبار در اطراف خود خبر دار شوید. عصر ایران با 14 سال فعالیت در حوزه ی خبری رتبه و ترافیک بالایی در ایران دارد.

 

برای انالیز هر سایت به لینک منبع مراجعه نمایید.

منبع مقاله: سایت های پرفروش رپورتاژ خبری

 




ادامه مطلب

[ پنج شنبه 99/5/16 ] [ 1:24 عصر ] [ amir ]