سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه از سند باکس گوگل خارج شویم؟

چگونه از سند باکس گوگل خارج شویم؟


http://rozup.ir/view/3179531/Google%20sandbox%20-Backlinka.jpg

 

سندباکس گوگل چیست؟

با توضیحاتی که در بالا عنوان کردیم می توان بازیکنان یک تیم فوتبال را به زیبایی به سندباکس گوگل تعمیم داد. با توجه به این که در شبانه روز تعداد سایت هایی که متولد می شوند، آنقدر زیاد است که اگر گوگل بخواهد هر کدام را به صورت جداگانه بررسی کند و سایت هایی را که از همه لحاظ برای کاربر مفید است را در صدر نتایج به کاربران نشان دهد؛ بواقع شدنی نخواهد بود. از این رو گوگل که در اینجا نقش سرمربی فوتبال را بازی می کند، سایت‌های تازه تأسیس را در یک زمین دیگر به نام سندباکس جمع می کند و به آنها این اجازه را می دهد تا مانند بازیکنان یک تیم خود را تقویت کرده تا آماده رقابت با دیگر بازیکنان آماده شوند و از آن طرف سایت های پربازدید و معتبر را به کاربران نمایش می دهد. فقط در این صورت است که رقابت سالم و عادلانه میان سایت های جدید و باسابقه برقرار خواهد بود. به زبان ساده تر سندباکس گوگل محلی است که سایت های تازه تأسیس وارد آن می شوند تا به مدت چند ماه (حداقل 1 تا حداکثر 4 ماه) تحت نظارت گوگل باشند و اگر عملکرد مناسبی از خود نشان دهند، جایگاه اصلی خود را در رتبه بندی گوگل بدست می آورند.

 

علت انتخاب نام سندباکس Sandbox برای این الگوریتم چیست؟

نام دیگر الگوریتم سندباکس،جعبه‌ی شنی است. اجازه دهید با یک مثال دیگر ذهن ها را در خصوص چگونگی انتخاب نام این الگوریتم روشن کنیم. جعبه شنی همانطور که از نامش پیداست جعبه ای هست که در آن شن وجود دارد

 

چگونه تشخیص دهیم در سندباکس گوگل قرار داریم؟

گمانه زنی‌ها در خصوص سندباکس گوگل زیاد است. گروهی از سئوکاران بر این عقیده اند که احتمال اینکه بعضی از سایت های تازه تأسیس اصلاً وارد سندباکس گوگل نشوند، وجود دارد. در واقع 3 احتمال برای این‌گونه سایت ها وجود دارد:

- به هیچ عنوان سایت تازه تأسیس‌تان وارد جعبه شنی یا همان سندباکس گوگل نشود.

- ممکن است وارد سندباکس گوگل شوید، اما روند قرار گرفتن شما در آن آنقدر کند است که به هیچ عنوان متوجه‌ی این موضوع نخواهید شد.

- ممکن است به طور کاملاً ناگهانی در لیست سندباکس گوگل قرار بگیرید که در این صورت ورودتان به این الگوریتم کاملاً قابل لمس خواهد بود.

 

چگونه از سند باکس گوگل خارج شویم؟

با آنچه که گفته شد می توان به این نتیجه رسید، که خواه ناخواه ممکن است درگیر این الگوریتم هوشمندانه گوگل شویم. اما به محض ورود در سندباکس گوگل چه کارهایی را باید انجام داد تا به سرعت از آن خارج شویم؟ به طور حتم یکی از ابتدائی‌ترین کارها، تولید محتوای یکتا است. در نظر داشته باشید محتوایی که تولید می شود باید کاربرپسند هم باشد.

همچنین لینک سازی داخلی و خارجی را به هیج وجه از دست ندهید. در نظر داشته باشید که لینک سازی های خارجی می تواند از شبکه های اجتماعی ارزشمند مانند آپارات یا یوتیوب باشد. که ساخت بکلینک طبیعی بسیار مفید و ارزشمند برای سایت شما بشمار میرود.

 

 تهیه و منبع مقاله از: سندباکس گوگل چیست

 




ادامه مطلب

[ یکشنبه 99/5/12 ] [ 12:4 عصر ] [ amir ]