سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات خرید بک لینک

نکات خرید بک لینک

http://rozup.ir/view/3176780/Es%20-%20Backlinka-Ir.jpg

 

 

بک لینک چیست

بک لینک به لینک هایی گفته می شود که در سایت های معتبر و پر بازدید قرار می گیرند و با کلیک بر روی آنها مخاطب به سایت ما هدایت می شود. معمولا برای لینک سازی یا لینک بیلدینک و گرفتن بک لینک از سایت های معتبر، نیاز است رپورتاژ آگهی تولید شود و در این رپورتاژها نام سایت و یا نام برند محصول مورد نظر به صورت کاملا حرفه ای قرار داده شود. پس از درج این محتوا در سایت های معتبر و پر بازدید، مخاطبان بسیار زیادی روزانه از این مطلب بازدید کرده و در صورت نیاز به محصول یا خدمات اشاره شده، بر روی لینک کلیک کرده و به صورت اتوماتیک وارد سایت ما می شوند.

 

 

استاندارد های خرید بک لینک

برای خرید بک لینک باید یک‌سری از استاندارهای معمول را رعایت کرد تا ربات های گوگل بر ضد لینک های سایت عمل نکنند. طبیعتاً هدف همه‌ی وبمستران پیشرفت سایت‌شان است و برای رسیدن به این مهم از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد. یکی از مواردی که در پیشبرد اهداف سایت نقش اساسی خواهد داشت، بک لینک‌ها هستند.

سایت اتوریتی مناسب

اولین نکته ای که برای خرید بک لینک باید به آن توجه کرد، اتوریتی صفحه مورد نظر است.

 

اسپم نبودن سایت

در نظر داشته باشید که برای خرید بک لینک سایت مورد نظر نباید دارای اسپم اسکور باشد.

 

درج بک لینک در قالب محتوا

توصیه می کنیم زمانی که قصد خرید بک لینک دارید، حتماً آن را در قالب یک محتوا خریداری کنید.

 

زمان خرید بک لینک برای سایت های تازه تاسیس

صاحبان سایت های تازه تأسیس باید در نظر داشته باشند که پس از راه اندازی سایت نباید به صورت فله ای اقدام به خرید بک لینک کنند. با توجه به اینکه سایت در ابتدای راه اندازی خود می باشد و هنوز رتبه‌ی خاصی را از گوگل به خودش اختصاص نداده است، خرید بک لینک حتی به صورت تکی می تواند خطر پنالتی شدن سایت را افزایش دهد.

 

 

منبع مقاله: استاندارد های بک لینک

 





ادامه مطلب

[ یکشنبه 99/5/5 ] [ 2:41 عصر ] [ amir ]