سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روشهای رسیدن به اکسپلور اینستاگرام

روش‌های رسیدن به اکسپلور اینستاگرام


http://rozup.ir/view/3115525/Instagram%20Ads%20-%20Backlinka-IR.jpg

 

 

با توجه به همه گیر شدن شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، می‌توانید به راحتی محصولات و خدمات مختلف را در این شبکه اجتماعی بازاریابی کنید. برای این کار باید از مزایای تبلیغ در اینستاگرامبیشتر بدانید و در نظر بگیرید که چگونه می‌توان به جذب مخاطب پرداخت. اگر می‌خواهید در مورد مزایای تبلیغات در اینستاگرام بیشتر بدانید بهتر است تا انتها همراه ما باشید.

 

مزایای تبلیغات در اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی پرمخاطب محسوب می‌شود که به دلیل داشتن کاربران فعال و محیط کاربری آن می‌تواند دارای مزایای زیادی برای صاحبان کسب و کارهای مختلف باشد. با توجه به این که سبک نرم افزار به شیوه تصویری بوده می‌توان از اینستاگرام به عنوان یک مکان عالی برای برند سازی اینترنتی استفاده کرد. اگر می‌خواهید تبلیغات هدفمندی را انجام دهید و بر روی برخی از قشرهای جامعه کار کنید این شبکه برای شما مناسب است.

 

چرا پیج خود را هنگام سفارش تبلیغات در اینستاگرام قفل کنیم؟

زمانی که قصد داریدیک تبلیغ اینستاگرامی را برای صفحات پربازدید و هم موضوع ارسال کنید بهتر است صفحه خود را در حالت پرایوت قرار دهید. شما با این کار می‌توانید دغدغه‌ی مخاطبان هدف خود را افزایش دهید و آنان را ترغیب به پیگیری صفحه خود کنید. به عنوان مثال اگر شما خدمات و محصولات مختلف را ارائه می‌دهید و قصد داریدیک تبلیغ مناسب در یک زمان عالی سفارش دهید بهتر است ابتدا صفحه‌ی خود را پرایوت کنید.

 

روش‌های رسیدن به اکسپلور اینستاگرام

اکسپلور اینستاگرام به عنوان یکی از بخش‌های نرم افزار شبکه اجتماعی اینستاگرام محسوب شده که به عنوان یک تب در نظر گرفته شده است. در واقع اکسپلور اینستاگرام به عنوان یک بخش عمومی برای کاربران محسوب شده که به صورت هوشمندانه عمل می‌کند، این بخش به مخاطبان این امکان را می‌دهد که بتوانند ویدیو و تصاویر مورد علاقه خود را مشاهده کنند. یکی از دغدغه‌های مدیران کسب و کار در اینستاگرام روش‌های رسیدن به اکسپلور است که برای آنان دارای اهمیت بوده و می‌تواند سرنوشت ساز باشد.

برای رسیدن به اکسپلور اینستاگرام مدیران کسب و کارهای مختلف باید ابتدا مخاطب هدف خود را بشناسند تا بتوانند تعامل بهتری با آنان داشته باشند که این امر برای رسیدن به هدف تعیین شده مفید است. استفاده از هشتک و لوکشین های مناسب می‌تواند از دیگر راه‌های رسیدن به اکسپلور باشد.

 

گسترده رویال تبلیغات در اینستاگرام را از چه روش هایی انجام می‌دهد؟

1- پست بر حسب ایمپرشن
این نوع آگهی در پست های پیج اینستاگرام درج و برحسب ایمپرشن محاسبه خواهیم نمود.

2- استوری بر حسب ویو

این آگهی در استوری پیج ها درج میشوند و بر حسب ویو به مشتری تحویل خواهد داده شد.

3- پست تعرفه ای
در این نوع آگهی تعدادی پیج براساس موضوع انتخابی به مشتری ارسال خواهد شد و طبق تعرفه و همزمان در پیج های انتخابی تبلیغات مشتری قرار خواهد گرفت.

 

 منبع مقاله: تبلیغات گسترده پست اینستاگرام

 




ادامه مطلب

[ جمعه 99/4/27 ] [ 2:23 عصر ] [ amir ]