سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فواید خرید رپورتاژ آگهی در دیجیاتو digiato.com

فواید خرید رپورتاژ آگهی در دیجیاتو digiato.comچیست


http://rozup.ir/view/3169337/Digiato-%20Backlinka-IR%20(2).jpg

 

 

رپورتاژ سایت دیجیاتو digiato.com

استفاده از رپورتاژ آگهی ها با هدف شناخته شدن بیشتر برای کسب و کارهای کوچک و به منظور جذب مخاطب بیشتر برای کسب و کارهای توسعه یافته امری متداول است. در میان سایت های داخلی یکی از  بسترهای مناسب و معتبر برای درج رپورتاژ آگهی ها، سایت دیجیاتو می باشد. شالوده اصلی این ابر سایت بر پایه معرفی و بررسی محصولات و دستاوردها در حوزه تکنولوژِی و تازه های علمی است. در ادامه با بررسی این موضوع به سوالاتی که در ارتباط با رپورتاژ آگهی در سایت دیجیاتو مطرح می شود پاسخ خواهیم داد.

 

 

فواید خرید رپورتاژ آگهی دیجیاتو digiato.comچیست؟

اصولا مهم ترین نتایج مورد انتظار پس از درج رپورتاژ آگهی در یک سایت پربازدید، بهبود رتبه بندی جستجو در پی دریافت بک لینک و اعتبار یافتن سایت دوم از بابت ارتباط با سایت ارجاع دهنده یا سایت اصلی است. بر همین اساس انتشار رپورتاژ آگهی در سایت دیجیاتو digiato.com نتایج با ارزش زیر را برای سایت شما به دنبال خواهد داشت.

 سایت دیجیاتو در ردیف پر بازدیدترین سایتهای معتبر داخلی قرار دارد، پس شک نداشته باشید که رپورتاژ آگهی شما توسط کاربران زیادی دیده خواهد شد و این مساوی با دیده شدن خود شماست. یکی از خصوصیات مثبت سایت دیجیاتو درج مقالات علمی و به روز در راستای ارتقاء سطح دانش مخاطبان است.

 

بیوگرافی سایت دیجیاتو

سایت دیجیاتو در اردیبهشت ماه سال 1393 با محوریت اطلاع رسانی در حوزه تکنولوژی گجت ها و فناوری های مرتبط فعالیت خود را آغاز نمود. در طول این شش سال مجموعه بزرگ دیجیاتو با بها دادن به انتشار مقالات علمی و مطالب دارای ارزش محتوایی علاوه بر حفظ رسالت رسانه ای خود، در ارتقاء سطح دانش مخاطبان خود نیز بی وقفه کوشیده است. دیجیاتو اکنون به باور اعضای خود در نقطه مماس زندگی و فناوری حرکت میکند. تیم تحریریه قوی و فعال مجموعه دیجیاتو تابلویی با تونالیته تکنولوژی پیش چشم مخاطب خویش ترسیم می کند. برخی از نقاط قوت سایت دیجیاتو را می توان شامل شاخصه های زیر دانست.

 

سفارش رپورتاژ آگهی سایت دیجیاتو برای چه موضوع یا کسب و کار مناسب است؟

در نگاه نخست شاید این گونه به نظر برسد که با توجه به زمینه اصلی فعالیت سایت دیجیاتو، درج رپورتاژ آگهی در این سایت فقط برای سایتهایی با زمینه محتوایی مرتبط با حوزه فناوری می تواند مفید باشد. البته با خرید بک لینک از سایت معتبری مثل دیجیاتو زمانی که حوزه فعالیت سایت شما نیز مرتبط با سایت مرجع است برای موتورهای جستجو ارزش بسیار بزرگی دارد. اما به یاد داشته باشید که وقتی شما اقدام به درج رپورتاژآگهی در سایت دیجیاتو digiato.com می نمایید، فارغ از اینکه سایت شما بابت چه هدفی تاسیس شده و در چه زمینه ای فعالیت می کند، رپورتاژ آگهی تان در معرض دید بالغ بر هفت میلیون کاربر در ماه قرار خواهد گرفت.

 

ویژگی های رپورتاژ آگهی در سایت دیجیاتو digiato.com

انتشار یک رپورتاژ آگهی با متن یونیک و محتوای جذاب در یک سایت معتبر و پربازدید که به سایت شما بکلینک بدهد، تقریبا تمامی آن چیزی است که از بابت انتشار یک رپورتاژ به دنبال آن هستیم. سفارش رپورتاژ آگهی در سایت دیجیاتو digiato.com شما را به هدفی که از سفارش رپورتاژ دارید خواهد رساند.

 

 

منبع مقاله: رپورتاژ آگهی سایت دیجیاتو digiato.com

 

http://rozup.ir/view/3138354/Reportazh%20Kochak-%20Backlinka-IR.gif

 




ادامه مطلب

[ پنج شنبه 99/4/19 ] [ 1:54 عصر ] [ amir ]