سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آنالیز سئوی سایت ورزش3

آنالیز سئوی سایت ورزش3

http://rozup.ir/view/3167594/Varzesh3%20-%20Backlinka-Ir%20(1).jpg

 

بیوگرافی سایت ورزش3

به جرأت می توان گفت که سایت ورزش 3 از جمله محبوب ترین سایت ها در حوزه ورزش است. این سایت خیلی زود در بین مردم جا افتاد و نه تنها در حوزه فوتبال، بلکه در دیگر حوزه های ورزشی نیز فعالیت خود را به جد دنبال کرد و طولی نکشید که در عرض چند سال به یکی از سایت های مطرح ورزشی ایران تبدیل شد. در حال حاضر سایت ورزش 3 با امکانات بسیار خوب و تحت پوشش قرار دادن کلیه مسابقات ورزشی (ایرانی و خارجی) روند رو به رشدی را دنبال می کند.

 

فواید خرید رپورتاژ آگهی در ورزش3 چیست

 احتمال خواندن شدن بیشتر رپورتاژ

یکی از فواید استفاده از رپورتاژ خبری سایت ورزش سه این است که مطلب یا آگهی مورد نظر در میان دیگر مطالب اصلی سایت به نمایش در می آید. خب! فکر می کنیم که فرق ارائه یک مطلب در سایدبار و یا در دیگر گوشه های مختلف سایت با نمایش آن در میان مطالب اصلی کاملاً مشهود باشد. اینکه مراجعه کنندگان سایت ورزش 3 می توانند

 

کسب اعتبار

در بازار سرمایه و یا در دیگر بازارهای کسب و کار مانند فضای اینترنتی، اعتبار حرف اول را می زند. اما چگونه می توان این اعتبار را بدست آورد؟ ساده است! فقط کافی است سایت هایی که با مردم ارتباط بیشتری دارند را انتخاب کنید. بله! ورزش 3 نیز یکی از همین سایت هاست.

 

هزینه کمتر رپورتاژ

عجله نکنید! ما از قیمت های رپورتاژ خبر داریم! اما می خواهیم بدون هیچ حرف و حدیثی یک چیز به شما بگوییم. مطمئن باشید که روش های دیگر تبلیغاتی در سایت های مختلف بخصوص در سایت ورزش 3 بسیار گران تر نسبت به درج و خرید رپورتاژ آگهی خواهد بود. می توانید امتحان کنید

 

اهمیت و ویژگی های رپورتاژ آگهی در سایت ورزش3

اگر دارای یک سایت هستید و بدنبال افزایش رتبه دامنه‌ی آن باشید، بهترین کار ثبت یک رپورتاژ قدرتمند در سایت های معتبر مانند ورزش 3 است. از آنجایی که این‌گونه از سایت ها بازدیدکنندگان فراوانی دارد و به صورت روزانه نیز بر بازدید مطالب آن افزوده می شود، دارای رتبه بسیار خوبی از دید گوگل می باشد، لذا درج رپورتاژ در سایت ورزش 3 در دراز مدت می تواند رتبه خوبی را به سایت شما اختصاص دهد.

همچنین برای افزایش ترافیک سایت‌تان، می توانید از گزینه درج آگهی رپورتاژ در سایت ورزش 3 استفاده کنید. این کار زمانی نتیجه دوچندان خواهد داد که محصولی را برای معرفی در این سایت درج خواهید کرد.

 

رپورتاژ آگهی درسایت ورزش3 برای چه کسانی مفید است؟

به طور کلی توصیه همه سئو کاران به مدیران سایت‌ها برای انتخاب سایت به جهت درج رپورتاژ این است که حدالامکان سایت هایی را برای این منظور انتخاب کنند که با موضوع فعالیت‌شان ارتباط نزدیک داشته باشد. اما آیا می توان استثنایی قائل شد؟ با کمی مکث و بررسی می توان برای درج بعضی از رپورتاژها در بعضی از سایت ها مانند ورزش 3 موضوع ارتباط دو سایت را نادیده گرفت. اما چه چیزهایی نیاز است تا این نادیده گرفتن انجام شود؟ قطعاً اعتبار سایت؛ چه از لحاظ دید بازدیدکننده و چه از لحاظ گوگل، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

 

 

منبع مقاله: رپورتاژ آگهی سایت ورزش3

 

http://rozup.ir/view/3138354/Reportazh%20Kochak-%20Backlinka-IR.gif

 




ادامه مطلب

[ یکشنبه 99/4/15 ] [ 9:42 عصر ] [ amir ]